Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fihp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fihp

    3 van Feest in Het Park

    An Pierlé


    Flip Kowlier


    Daan


    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

  • #2
    Re: Fihp

    ik ga voor de tweede...
    1/ focus ligt volgens mij op micro en minder op An Pierlé. (off topic: Als ik een AF was ik zou ook liever op die micro scherpstellen dan op An hoor, zooooo'n kip, maar bon... )
    3/ jammer van de weerkaatsing van de spot. Anders had deze mijn voorkeur genoten...
    2/ de beste van de drie, al kan jij volgens mij wel beter dan deze nummer 2... In je album vond ik knappere exemplaren dan dit..

    sorry dat ik je moet teleurstellen maar ja er reageerde niemand dus wilde ik dat toch even doen...
    ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Fihp

      Thanx, ik wist eigenlijk niet goed welke te posten, behalve die eerste van An Pierlé.
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

      Comment


      • #4
        Re: Fihp

        3 mooie foto's

        de eerste spreekt me het meeste aan door de expresie
        en dat is toch wat je wil vastleggen wanneer de "artiest" zich overgeeft.

        het is ni simpel concertfoto's is een vak apart zelf mogen vaststellen

        keep up the work

        Comment


        • #5
          Re: Fihp

          Mooie pics Jan. En tot binnenkort in de MOD zekers? Staan weer een paar leuke geprogrammeerd :-)
          www.YourConcertShots.com

          Comment


          • #6
            Re: Fihp

            wauw!!! die eerste is schitterend!
            De tweede vind ik ook niet mis, de derde heeft wat last van die flare naar mijn mening.

            Comment


            • #7
              Re: Fihp

              Jep binnenkort terug wat meer MOD, normaal zou ik SOIA gedaan hebben maar ik zit met Pukemarock dan
              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

              Comment


              • #8
                Re: Fihp

                1- Schitterend!! Focus ligt wel degelijk goed, maar het moment en de toning maken de plaat!
                2- Schitterend!
                3- Schitterend! Pff flare, ja misschien een beke, ma 't viel ni direct op.

                Dave
                pixelpusher

                Comment

                Working...
                X