Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Faun

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Faun

    Eentje uit april dit jaar, die is blijven liggen met extensie CR2, onaangeroerd, vergeten.
    Aangezien ze op verzoek richting de band gaan toch maar eens onder handen genomen
    Ze heten Faun en komen uit Duitsland
    Pagan, neo-celtische muziek, donker en sfeervol

    Vooral dat laatste heb ik geprobeerd te vangen...

    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

  • #2
    Re: Faun

    Mooie foto!!!

    Geeft een leuke sfeer weer.

    Klein min-puntje voor mij: ik had hem liever zonder de mensen rechts gezien.

    Greetings,
    Schanske

    Comment


    • #3
      Re: Faun

      Oorspronkelijk geplaatst door Schanske Bekijk bericht
      Mooie foto!!!

      Geeft een leuke sfeer weer.

      Klein min-puntje voor mij: ik had hem liever zonder de mensen rechts gezien.

      Greetings,
      Schanske
      yep, ook mijn gedacht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Faun

        Heb je zelf de foto nog geblurd of zo ?
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

        Comment


        • #5
          Re: Faun

          knap sfeertje, azhrarn!
          personen rechts zijn voor mij een pluspunt.
          de blikken van/naar vormen een krachtlijn.

          sterk!

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: Faun

            Ik vind hem niet echt geweldig. Maar wel redelijk sfeervol en donker en dat is wat jij wilt laten zien. Zelf denk ik dat een sepia tint het hier wel goed zou doen. En een beetje blur over het publiek aan de rechterkant mag ook wel.

            Was dit het concert in Den Bosch?
            www.rainbow-eyes.nl
            www.utrecht-roxx.nl

            Comment


            • #7
              Re: Faun

              Technisch (oa scherpte op aangezicht, tweede dame een beetje verborgen achter micro) vind ik hem niet geweldig, maar qua sfeer
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment


              • #8
                Re: Faun

                Ik vind het nu net een sterk punt, die mensen aan de rechterkant Onze mm's verwoord het prima.
                En nee, niet geblured of sepia (ik haat sepia). Dan nog liever de kleurversie ervan (blauw door het blauwe licht) - ik vind het zwartwit hier echter mooier overkomen. Maar voor wie de kleuren wil zien: een linkje
                Het gaat hier inderdaad om de sfeer, een beeld van hoe het was, samen met wat publiek.

                De foto is enigszins geblurred, maar niet teveel. Wel selectief. Het licht is onbewerkt (nergens opgelicht of donker gemaakt).

                @Rainbow Eyes: dit was inderdaad in Den Bosch. ik heb jouw foto's ook gezien (op jouw website) en ze zien er allemaal bekend uit: alsof we naast elkaar hebben gestaan (en wie weet was dat ook)
                Ben jij er ook op 28-09-2007 tijdens Arcana?
                meer over mijn fotografie is te vinden op
                http://www.nandoonline.com

                Comment


                • #9
                  Re: Faun

                  Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                  Dan nog liever de kleurversie ervan (blauw door het blauwe licht) - ik vind het zwartwit hier echter mooier overkomen. Maar voor wie de kleuren wil zien: een linkje
                  Het gaat hier inderdaad om de sfeer, een beeld van hoe het was, samen met wat publiek.

                  De foto is enigszins geblurred, maar niet teveel. Wel selectief. Het licht is onbewerkt (nergens opgelicht of donker gemaakt).

                  @Rainbow Eyes: dit was inderdaad in Den Bosch. ik heb jouw foto's ook gezien (op jouw website) en ze zien er allemaal bekend uit: alsof we naast elkaar hebben gestaan (en wie weet was dat ook)
                  Ben jij er ook op 28-09-2007 tijdens Arcana?
                  De kleurenversie heeft toch net iets meer mijn voorkeur, lekker donker en sfeervol. Maar de zwart/wit omzetting is wel mooi gedaan.

                  Heel goed mogelijk dat we naast elkaar stonden, het is wel een klein zaaltje en als ik me goed herinner waren de eerste twee rijen zo'n beetje alleen maar fotografen. Mogelijk dat ik er op 28/9 ben bij Arcana, is nog niet zeker. Faun speelt trouwens op 12/10 weer in Utrecht.
                  www.rainbow-eyes.nl
                  www.utrecht-roxx.nl

                  Comment

                  Working...
                  X