Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Rotterdam 25 mei, reservering eten?Route

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Rotterdam 25 mei, reservering eten?Route

    Afgelopen zondag zijn we de route wezen uitstippelen, en het was een flinke tippel die we gemaakt hebben.

    We zijn van plan om te verzamelen bij het Luxor Theater in eetcafe Terra om ca: 11.00 uur, om 11.30 willen we vertrekken.
    Adres van Eetcafe Terra: Posthumalaan 3, 3072 AG, Rotterdam.

    We willen de dag besluiten door bij Hotel NEW YORK te gaan eten, we hebben een tafel gereserveerd om 6.00 uur, en willen graag weten wie er allemaal meegaan met eten, op uiterlijk 24 mei moeten we het juiste aantal personen doorgeven.

    WIE ZEKER MEEGAAN
    Darix en partner
    Triker
    Gabriella en partner
    Sjim en partner
    Umco en partner
    Jan (Jamonadap)
    RichardC
    Jan (NoName) en Coby
    Bliss
    Tony Smet en Partner
    eMJeke
    Willem (NoNex)
    Jopie Eekman
    Gert (BlackAdder)

    WIE MEEGAAT ETEN
    Sjim en partner
    Umco en Partner
    Tony Smet en Partner
    Jan(NoName) en Coby
    Willem (Nonex)
    Jopie Eekman
    Jan (jamonadap)
    Triker
    Gert (Blackadder)

    MISSCHIEN
    Zooom
    Richard (Dutch)

    Achter het Luxor Theater is veel parkeerplaats alleen moet je er op Zondag ook betalen en het is vrij prijzig en kan alleen met chipknip, bij Hotel New York is ook een parkeergarage waar je kan staan en daar kan je betalen met Euro's.
    Ongeveer vijf minuten lopen bij het Luxor Theater vandaan is Metro Station Rijnhaven en daar kan je gratis parkeren en er is ook veel parkeerruimte.

    Hier een paar route kaartjes



    Bij het tweede kaartje moet je bij het zwarte kruisje zijn, bij de zwarte P is gratis parkeren en bij de rode P is betaald parkeren alleen met chipknip.

    De eerste kaart is als men op de ring van Rotterdam de afslag Feijenoord neemt heb ik met een zwarte stift pijltjes gezet hoe je dan moet rijden.
    Bv. als men uit Belgie komt en via Breda, Dordrecht komt dan neem je bij knooppunt Ridderkerk de A16 richting Utrecht,Den Haag en bij afslag Feijenoord ga je eraf en volg de route van kaart 1

    Hieronder de kaartjes zodat men ze kan uitprinten

    http://home.planet.nl/~lang2445/image/kaartr01.JPG
    http://home.planet.nl/~lang2445/image/kaartr02.JPG


    Als er iets is tel:06-29255766

    Groetjes NoName en Coby





    Nikon D100,
    Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
    www.langenacker.nl

  • #2
    Achter het Luxor Theater is veel parkeerplaats alleen moet je er op Zondag ook betalen en het is vrij prijzig en kan alleen met chipknip, bij Hotel New York is ook een parkeergarage waar je kan staan en daar kan je betalen met Euro's.
    Ongeveer vijf minuten lopen bij het Luxor Theater vandaan is Metro Station Rijnhaven en daar kan je gratis parkeren en er is ook veel parkeerruimte.

    Groetjes NoName en Coby

    Op ongeveer honderd meter van het Luxor theater voor het In Holland gebouw kun je al gratis parkeren. Ook als je net voor dit gebouw linksaf gaat en dan rechts zijn er gratis parkeerplaatsen. Parkeren bij Metro Station Rijnhaven kan ik je afraden, tenzij je op de terugweg zelf wilt zingen...

    Mochten jullie trouwens nog hulp nodig hebben voor de organisatie laat het me dan even weten, ik help graag een handje mee...

    Groeten,

    Richard
    Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

    Comment


    • #3
      Hallo Dutch

      Bedankt voor het aanbod om te helpen bij de organisatie maar het enige wat we nog voor 18 mei moeten weten is hoeveel mensen er meegaan en blijven eten want dat moeten we dan doorgeven.

      Wat het parkeren betreft tussen het metrostation Rijnhaven en de Veemstraat kun je inderdaad ook nog gratis parkeren, maar zondag ochtend was het daar al vol, maar bij het belastingkantoor en gerechtsgebouw enz. is het ook betaald parkeren daar staan nl. meters of bedoel je verderop in de Laan op zuid dat is ook niet helemaal vrij parkeren. Afgelopen zondag hebben we zelf bij de Rijnhaven gestaan zonder problemen want dan is het daar vrij rustig.

      Groetjes Coby en NoName

      Nikon D100,
      Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Hoi moet nog wel zoeken waar dat allemaal is he ben van Belgie maar wees gerust komen doen we
        Respect begint bij uzelve

        Comment


        • #5
          Hallo Umco

          Ik zet binnenkort nog wel een kaartje hier van waar je moet zijn in Rotterdam, en ik neem aan dat jullie ook meegaan met eten s'avonds, lijkt me weer gezellig.
          Ps. we zijn zelf nog niet verdwaald in Belgie maar ik weet niet wat er 11 mei in Gent gebeurt


          Groetjes Coby en NoName
          Nikon D100,
          Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Zo deze ook maar weer even onder de aandacht
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #7
              Ik moet het helaas laten afweten..vrijdag's ervoor moet ik een operatie ondergaan..de volgende keer dan maar?????
              Maar ik wens jullie veel plezier allemaal..en de foto's zie ik hier wel verschijnen.

              Ruud AKA OlyE10
              Canon EOS 350D/BG-E3/Tamron AF Aspherical XR Di LD IF 28-300 1:3.5 6.3 Macro/Sigma 18-50mm+F3.5-5.6 DC Sigma 55-200mm F4-5.6 DC/Apacer Share Steno CD211+40Gb HD

              Comment


              • #8
                Hey zekers gaan we mee eten
                Ben Gisteren in Rotterdam geweest (had spijtig mijn cam niet bij)
                maar wat een grote stad. Hopenlijk geven jullie de juiste ligging van de samenkomst want het is er zeer ingewikkeld
                Groetjes en tot in Rotterdam
                Respect begint bij uzelve

                Comment


                • #9
                  Coby/Jan,

                  Willen jullie mij van de deelnemerslijst afhalen? Ik kan helaas niet mee wegens (onverwachte) verplichtingen elders
                  Ik was graag meegegaan, temeer omdat 'gebouwen/architectuur fotograferen' voor mij favoriet is om te doen!
                  Ik zie jullie foto's met veel belangstelling verschijnen!
                  Volgende keer zal ik er beslist bij zijn!
                  Dag dag
                  Vonne
                  The only real failure is to give up trying!

                  http://www.yvonnew.com
                  http://www.vonne.web-log.nl
                  and HFC forever!

                  Comment


                  • #10
                    Hallo Ruud en Vonne

                    Jammer dat jullie niet mee kunnen, en ruud we hopen dat het niets ernstigs is alhoewel geen enkele operatie leuk is in ieder geval veel sterkte en beterschap.

                    Groetjes Coby en NoName
                    Nikon D100,
                    Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #11
                      Hoi Coby en Jan,

                      Wij, Sjim en JJ, zouden graag blijven eten na de SD in hotel New York.
                      Het zal welkom zijn na een flinke trip door Rotterdam.
                      We zien er al naar uit !
                      Tot in Rotterdam

                      Groetjes
                      Nikon D70

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sjim
                        Hoi Coby en Jan,

                        Wij, Sjim en JJ, zouden graag blijven eten na de SD in hotel New York.
                        Het zal welkom zijn na een flinke trip door Rotterdam.
                        We zien er al naar uit !
                        Tot in Rotterdam

                        Groetjes

                        Hallo Sjim en JJ het eten staat genoteerd en ook wij verheugen ons op een gezellige dag.

                        Groetjes Jan en Coby
                        Nikon D100,
                        Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Umco
                          Hey zekers gaan we mee eten
                          Ben Gisteren in Rotterdam geweest (had spijtig mijn cam niet bij)
                          maar wat een grote stad. Hopenlijk geven jullie de juiste ligging van de samenkomst want het is er zeer ingewikkeld
                          Groetjes en tot in Rotterdam

                          Hallo Umco

                          Ik zal volgende week een kaartje met een routebeschrijving posten.

                          Groetjes Coby en Jan
                          Nikon D100,
                          Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Ik zou graag meegaan op de shooting day. Het is voor mij de eerste keer, dus ik weet niet goed wat te verwachten, maar de verhalen op het forum klinken goed. Ik ga niet mee eten 's avonds ivm andere verplichtingen.
                            Ik woon zelf in Rotterdam: parkeren op Rijnhaven is op eigen risico. Rotterdam kent betere buurten. Je zou eventueel kunnen parkeren op metro station Kralingse Zoom, en vanaf daar de metro naar het centrum nemen. Er is daar vrijwel altijd plaats en het is gratis. Laat ook daar geen waardevolle spullen in de auto (maar dat geldt voor heel Rotterdam). Als men overweegd om daar te parkeren laat het dan even weten dan zal ik posten hoe je bij het Luxor theater komt. Kralingse Zoom is gemakkelijk vanaf de snelweg naar Den Haag/Rotterdam te bereiken (kijk eventueel hier voor een uitgebreide route planner)

                            Tot zondag 25 mei
                            --------------------
                            Nikon D70
                            AF-S Nikkor 18-70mm 3.5-4.5 G ED
                            Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph
                            CompactDrive PD7X 40 gb
                            Hoya UV Pro filters
                            Lowepro Rover AWII

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bliss
                              Ik zou graag meegaan op de shooting day. Het is voor mij de eerste keer, dus ik weet niet goed wat te verwachten, maar de verhalen op het forum klinken goed. Ik ga niet mee eten 's avonds ivm andere verplichtingen.
                              Ik woon zelf in Rotterdam: parkeren op Rijnhaven is op eigen risico. Rotterdam kent betere buurten. Je zou eventueel kunnen parkeren op metro station Kralingse Zoom, en vanaf daar de metro naar het centrum nemen. Er is daar vrijwel altijd plaats en het is gratis. Laat ook daar geen waardevolle spullen in de auto (maar dat geldt voor heel Rotterdam). Als men overweegd om daar te parkeren laat het dan even weten dan zal ik posten hoe je bij het Luxor theater komt. Kralingse Zoom is gemakkelijk vanaf de snelweg naar Den Haag/Rotterdam te bereiken (kijk eventueel hier voor een uitgebreide route planner)

                              Tot zondag 25 mei
                              Hallo Bliss

                              Gezellig dat je meegaat ik schrijf je naam er gauw bij.

                              Wat dat parkeren betrefd ik weet dat er betere plaatsen zijn om te parkeren maar niet in de buurt die gratis zijn, bij de Wilhelminakade zelf is ook altijd plaats genoeg maar betaal je € 1,50 per uur vanaf zondags 12.00 tot 18.00 uur, en eerlijk gezegd hebben we zelf nog nooit problemen gehad bij de Rijnhaven maar ook altijd alles meegenomen uit de auto doen we trouwens overal zelfs in Spijkenisse het is wat dat betrefd nergens meer veilig.

                              Nog bedankt voor de link naar de route planner zal er morgen een kaartje van maken voor onze zuiderburen en degenen die de weg niet weten.

                              Groetjes Coby en NoName
                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

                              Comment

                              Working...
                              X