Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Osschotse feesten 1-9-2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Osschotse feesten 1-9-2007

    Hier enkele sfeerfotokes om rap te zijn





    Last edited by Jempi; 9 september 2007, 10:02.
    Jempi
    CANON Ixus 800 IS
    BD0978BE

  • #2
    Re: Osschotse feesten 1-9-2007

    Oorspronkelijk geplaatst door Jempi Bekijk bericht
    Hier enkele sfeerfotokes om rap te zijn
    Volgens mij ben je té rap geweest want er is geen foto te zien.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Osschotse feesten 1-9-2007

      Inderdaad, beetje raar fenomeen, wanneer ik de link copiëer naar mijn browser zijn de foto's zichtbaar, tussen de tags in de post blijven ze onzichtbaar. Volgens mij doet de poster alles correct . . . misschien ligt het aan Pbase, ik wacht even af . . . misschien kan de TS de foto's ergens anders hosten . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Osschotse feesten 1-9-2007

        Ik zie ze en denk dat je toch nog te snel bent geweest.
        De scherpte zit bij 2 en 3 niet echt waar ze hoort te zitten, want in beide gevallen is de muzikant onscherp.
        Bij de eerste vind ik de scherpte op de trompet nog iets hebben, maar ik zie ze toch liever op de muzikant zelf.

        Dus voor mij niet zo'n geslaagde reeks.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

        Comment


        • #5
          Re: Osschotse feesten 1-9-2007

          Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
          De scherpte zit bij 2 en 3 niet echt waar ze hoort te zitten, want in beide gevallen is de muzikant onscherp.
          Bij de eerste vind ik de scherpte op de trompet nog iets hebben, maar ik zie ze toch liever op de muzikant zelf...
          Klopt, ik zie wat je bedoelt . Ik heb er eigenlijk geen verklaring voor, heb de indruk dat al mijn foto's gisteren zowat onscherp zijn. Zal eens moeten spelen met de AF om te zien of er iets mis is. En IS stond aan dacht ik...

          Wat betreft het zichtbaar zijn van de foto's, ik zie de foto's hier alsof er niks aan de hand is, was het misschien een tijdelijk probleem van Pbase?
          Jempi
          CANON Ixus 800 IS
          BD0978BE

          Comment


          • #6
            Re: Osschotse feesten 1-9-2007

            Nadat ik alle 3 de foto's eens apart via hun link in mijn browser heb geopend worden ze wel zichtbaar . . . maw, eenmaal ze dus in de cache zitten . . . waarom dit niet spontaan gebeurt is mij een raadsel.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment

            Working...
            X