Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maanrock2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maanrock2007

    Bart Peeters


    Mintzkov


    Sioen


    Al deze fotos zijn genomen van uit het publiek aangezien ik geen pasje had om vooraan te geraken.

    Zijn er hier mensen dat weten hoe je er tegen volgend jaar wel aan zo'n pasje kan geraken?

    meer fotos?
    www.driespeetersphotography.be

  • #2
    Re: Maanrock2007

    nr 1 : jammer dat je het hoofd rechts onderaan er nog op staan hebt.
    nr 2 : mooi licht, knap silhouet, spotje links onderaan snel ff wegclonen, of de saturatie en luminance van die kleur terugschroeven
    nr 3 : ne moeilijke mens om te fotograferen, aardig gelukt, al lijkt het net of hij nog persé op je foto wou staan, zo net binnen het kader komen piepen.

    de tweede heeft dus mijn voorkeur!
    Post wel eens wat groter in de toekomst, kunnen we beter en mss wel strenger beoordelen

    Zijn er hier mensen dat weten hoe je er tegen volgend jaar wel aan zo'n pasje kan geraken?
    Met zo'n hoog podium fotografeer je beter vanuit het publiek dan vanuit de fronstage hoor En bovendien
    kan je langer dan 10 minuten fotograferen én van het volledige optreden genieten. Niets dan voordelen dus!
    Last edited by yowan-kenobi; 28 augustus 2007, 11:45.

    Comment


    • #3
      Re: Maanrock2007

      Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
      Met zo'n hoog podium fotografeer je beter vanuit het publiek dan vanuit de fronstage hoor En bovendien
      kan je langer dan 10 minuten fotograferen én van het volledige optreden genieten. Niets dan voordelen dus!
      Het enige voordeel aan de frontstage is dat je (met wat geluk he yowan-kenobi) op het podium nog snel een foto kan maken van de markt.

      Mooie foto's. De tweede heeft mijn voorkeur maar dan zou ik inderdaad dat halve lampje links nog even wegdoen.
      It's not the size that matters, it's how you use it.
      Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

      Comment


      • #4
        Re: Maanrock2007

        Het enige echte voordeel van frontstage is dat je op een comfortabele manier het optreden kan afwachten. Grootste nadeel is de beperking qua aantal nummers (meestal) - dit alles bij gratis optredens zoals Maanrock in dit geval
        Canikon 40D - D200, D300

        Comment

        Working...
        X