Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital en CVB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgiumdigital en CVB

    Op de website van het CVB ( centrum voor beeldexpressie ) dat is de website van de vlaamse film en fotoamateurs , waarvan er vele vlaamse fotoclubs zijn aangesloten , staat er onder de links , Belgiumdigital vermeld!!
    Dus beste crew en forumleden , wij zijn goed op weg om een bekende digitale fotoclub te worden.
    Proficiat Jaja en leden van de crew !! ga zo maar door.

    Erik.D en Trees ( reeds jaren lid van VFF nu CVB )http://www.beeldexpressie.be/

  • #2
    Ha Erik & Trees, het kan ook omgekeerd zelfs: Dit is voor het eerst dat ik (als Nederlander en hierbij via BD dus) hoor dat dit CVB bestaat... Die kende ik niet, maar ze zijn nu dus aardig op weg om bekend te worden

    En bovenstaande met smily uiteraard (want ik weet wel wat je bedoelt he, maar aan de andere kant: als grote BD-club kunnen we dat ook wel omdraaien tegenwoordig), maar we hopen zo inderdaad door te gaan, want het gaat inderdaad prima. Prachtige samenwerking van de crew onderling, uitstekend meewerkende en tevreden bezoekers, wat willen we nog meer?

    Comment


    • #3
      Hoe?
      BD is toch HET forum van de digitale fotografie???
      Dat staat toch boven elke vereniging of club?
      Iedere ammateur of professional die overschakeld naar digitaal, zal vroeg of laat hier terecht komen.
      Ik was vroeger ook bij zo'n fotoclub... Tot ik eens (voor de lol) een BD shooting day meemaakte... Toen wist ik pas wat fotografie was... En nu leer ik nog iedere Shooting bij.

      Comment


      • #4
        kan Mic alleen maar volgen in zijn reply, dit is toch wel de grootste verscheiden groep fotografen en meningen verenigd onder 1 'dak'. Ik leer hier ook veel bij (en heb hier al gigantisch veel bijgeleerd), meer dan ik in een traditionele club zou te weten zij gekomen imho.

        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #5
          Kdenk eerder dat het voor http://www.beeldexpressie.be/ een grote eer is om belgiumdigital te vermelden
          Tiggy - Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Hmmm ... kga dan toch eens proberen om zo ne SD bij te wonen ...
            Wou naar de tuinen in Haselts Japan ook wel komen, maar om de een of andere reden vallen de data altijd samen met andere (eerdere) plannen, en vermits ik hier thuis niets te zeggen heb ....

            Comment


            • #7
              Hallo Erik,

              "Wij" wisten natuurlijk al hoe uniek BD is, maar het is natuurlijk leuk te zien/horen/constateren dat het ook verder opgemerkt wordt. Al houdt lichamelijk ongemak mij bij de pc weg, toch probeer ik op de hoogte te blijven van de kunsten/fratsen/opmerkelijkheden/vragen/ontwikkelingen ... enz. op deze wel zeer opmerklijke site! Uniek in een wereld waarin schijnbaar alles draait om eigen gewin! En dus ondersteun ik je van harte in de lof-uitingen richting de intitiatiefnemers. Ik heb wel eens getracht een metafoor voor BD te bedenken; moet bekennen dat ik nog niet iets geschikts heb kunnen vinden. Nu ja, het moet dan ook veel omvatten hé!

              Jan
              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

              Comment

              Working...
              X