Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alpenfortificaties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • alpenfortificaties

    De titel is duidelijk een saai, maar voor dit fort (en meer nog voor de omliggende herinneringen aan de diverse oorlogen heb ik ruim 1000km gereden om er slechts een paar dagen te kunnen zijn. En dan was het de meeste tijd nog zulk slecht weer dat er weinig te ondernemen was op fotografiegebied. Kortom ik ga terug, want deze urbexlocatie is en heeeeeeeeeel erg groot en vrij van lelijke grafitti. En (en dat is nog het leukste van alles) de mooiste locaties bevinden zich vooral onder de grond.









    Deze bouwwerken zijn oud en hebben diverse oorlogen meegemaakt en zijn ook gebruikt in de diverse oorlogen. Zelfs in de 2e wereldoorlog deden deze forten nog dienst.
    Last edited by JLP; 27 augustus 2007, 12:38.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

  • #2
    Re: alpenfortificaties

    Nu zijn alle foto's weer zichtbaar. Ik moet 's nachts ook niet aan mijn website gaan lopen prutsen en mappen lopen aanpassen, dan krijg je dit.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: alpenfortificaties

      Somber, in alle aspecten. Niet helemaal mijn 'ding' maar wel sfeervol, als somber een sfeer is...
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

      Comment


      • #4
        Re: alpenfortificaties

        Oorspronkelijk geplaatst door Thor Bekijk bericht
        Somber, in alle aspecten. Niet helemaal mijn 'ding' maar wel sfeervol, als somber een sfeer is...
        Het weer was heel erg slecht. Door het slechte weer lag alles in de mist / wolken en regende het de hele tijd. Dit heb ik in de foto's tot uiting willen laten komen. Vandaar dat ze zo bewerkt zijn dat de sombere sfeer er goed uit moest komen.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment

        Working...
        X