Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewerken van fotos(photoshop)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bewerken van fotos(photoshop)

    Hallo, ik zoek iemand die goed kan werken met photoshop( of een ander programma) om wat foto's te bewerken van een huwelijk !! wat ik zou willen is dat die worden bewerkt zoals een fotograaf dat doet bij een huwelijk...zwart wit, persoon in een hartje plaatsen,stoorend elementen verwijderen enz....(foto's staan nog op compact flash kaart)
    uitraard moet da niet gratis worden gedaan aan alles hangt een prijsje maar da is geen probleem ! ik weet ook dat er veel tijd inkruipt maar da hebben we ook ...geen tijdslimiet !! dus als er mensen zijn met een creatieve geest en die hun hobby wat willen bijschaven of nieuwe dingen willen uitproberen laat iets van jullie horen aub? of als je iemand kent die daar goed in is ....


    mvg Youpi
    Last edited by youpi; 22 augustus 2007, 16:26. Reden: hier en daar een foutje!
    Canon D20+grip & afstandsbediening/ 70-200 2.8 usm is / 17-35 2.8 /uv-filters/extender 1.4/ speedline 580ex /2x sandisk ultra 2gb/4xBattery BP.512/voconic vp2160 /lowerpro/ Canon IXUS 40
Working...
X