Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk duinbergen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuurwerk duinbergen

    Hoihoi

    Ben gisteren even gepasseerd om wat foto's te nemen.Was mijn eerste keer dat ik vuurwerk fotografeerde.

    Was allemaal leuk tot het begon te gieten...Heb er toch een paar mooie kunnen nemen.


    Lens Focal Length: 18,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 32/10 sec
    F-Number: F6,3
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/3



  • #2
    Re: Vuurwerk duinbergen

    laatste vind ik knap !
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

    Comment


    • #3
      Re: Vuurwerk duinbergen

      ik vindt ze alle 2 mooi
      Grtz
      Tom

      Comment


      • #4
        Re: Vuurwerk duinbergen

        ik heb zo wat een afkeer van Rood gekregen en daarom vind ik de eerste foto beter (meer groen!)
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: Vuurwerk duinbergen

          Merci voor de reacties alvast!

          Hebben jullie nog wat tips voor me om ze wat scherper te krijgen?
          Ik twijfel nog altijd tussen de soort af , one shot,ai focus of ai servo...

          mvg tom

          Comment


          • #6
            Re: Vuurwerk duinbergen

            Als je bij de eerste links en rechts wat weglaat lijkt het wel een bloem.

            Comment


            • #7
              Re: Vuurwerk duinbergen

              Ik vind de eerste de mooiste van de twee ! Heel mooi standpunt met de kijkende mensen er bij !
              Heb het gisteren ook geprobeerd maar met een sluitertijd van 1 sec of meer uit de hand en die wind lukte het niet echt,
              ik weet het een statief meenemen.... maar toen het begon te regenen vloekte ik al dat ik mijn toestel had meegedaan !
              ik had mijn instellingen als volgt : F11, sluiter 1 sec, iso 100... leek wel te werken, maar omdat ik te dicht stond, wou bij mijn ouders gaan staan, heb ik niet echt een mooie compositie...
              nu ja er komen nog 3 avonden om te oefenen...
              hoop er 1 te kunnen maken zoals de jouwe...
              KArin

              Comment

              Working...
              X