Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inruilbedrag Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inruilbedrag Konijnenberg

    Ik vroeg me af of ze bij Foto Konijnenberg ook oude fototoestellen terugnemen en hiervoor een bedrag in vermindering geven bij een nieuwe aankoop.

    Ik ga nl een nieuwe lens kopen en mocht van mijn vader zijn Nikon F50 met lens verkopen en dat geld bijleggen voor de lens.

    Ik heb de winkel vorige week een mail gestuurd maar ik heb nog geen antwoord terug gekregen. En vermits ik volgende week die lens al ga kopen zou ik toch graag weten of ik er nog iets voor krijg. Anders kan ik het fototoestel aanbieden op deze site of op andere verkoopsites.

    Mvg
    Tom

  • #2
    Re: Inruilbedrag Konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door porsche-t Bekijk bericht
    Ik vroeg me af of ze bij Foto Konijnenberg ook oude fototoestellen terugnemen en hiervoor een bedrag in vermindering geven bij een nieuwe aankoop.

    Ik ga nl een nieuwe lens kopen en mocht van mijn vader zijn Nikon F50 met lens verkopen en dat geld bijleggen voor de lens.

    Ik heb de winkel vorige week een mail gestuurd maar ik heb nog geen antwoord terug gekregen. En vermits ik volgende week die lens al ga kopen zou ik toch graag weten of ik er nog iets voor krijg. Anders kan ik het fototoestel aanbieden op deze site of op andere verkoopsites.

    Mvg
    Tom
    Meestal vermelden ze dat bedrag pas na keuring van het in te leveren toestel.
    Let wel, veel zal je er niet voor krijgen, zij gaan het 2e hands proberen te verkopen en moeten daar dan ook nog winst op pakken he.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: Inruilbedrag Konijnenberg

      Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
      Meestal vermelden ze dat bedrag pas na keuring van het in te leveren toestel.
      Let wel, veel zal je er niet voor krijgen, zij gaan het 2e hands proberen te verkopen en moeten daar dan ook nog winst op pakken he.
      Merci voor het antwoord

      Ik ga het dan maar verkopen via kapaza denk ik

      Grtz
      Tom

      Comment

      Working...
      X