Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In Belgie of in Nederland voor aankoop gaan ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In Belgie of in Nederland voor aankoop gaan ?

    Ik vroeg me af of het goedkoper was om in Nederland al je digitale aankopen te doen dan in België, of is dit verschil te verwaarlozen.

    Zoja, waar kan ik een goede fotografie zaak vinden in de buurt van de Belgische grens (eindhoven bv) ??

    groetjes Jan
    Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

  • #2
    Re: In Belgie of in Nederland voor aankoop gaan ?

    Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht
    Ik vroeg me af of het goedkoper was om in Nederland al je digitale aankopen te doen dan in België, of is dit verschil te verwaarlozen.

    Zoja, waar kan ik een goede fotografie zaak vinden in de buurt van de Belgische grens (eindhoven bv) ??

    groetjes Jan
    Het verschil is momenteel kleiner aan het worden. Het grote verschil... In België heb je twee jaar garantie, tegenover in Nederland slechts 1 jaar.
    Fotozaken nabij Eindhoven in België... In Turnhout : Konijnenberg en studio73. Hebben beide een website. Net over de grens weet ik er ook geen, anders was ik er al wel eens langs geweest.

    Comment


    • #3
      Re: In Belgie of in Nederland voor aankoop gaan ?

      Het BTW % in Nederland is iets lager (19 % ipv 21 % in België), maar daar staat inderdaad tegenover wat m'n voorganger reeds zei : slechts 1 jaar garantie ipv 2 jaar in België ...

      Comment


      • #4
        Re: In Belgie of in Nederland voor aankoop gaan ?

        bedankt voor de info

        Het zal dus konijn worden, of is studio73 evenwoordig in service en prijs ?

        grtz Jan
        Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

        Comment


        • #5
          Re: In Belgie of in Nederland voor aankoop gaan ?

          Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht
          bedankt voor de info

          Het zal dus konijn worden, of is studio73 evenwoordig in service en prijs ?

          grtz Jan

          Service is zeker evenwaardig - de prijs dat moet je per item controleren hé!
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: In Belgie of in Nederland voor aankoop gaan ?

            Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht
            bedankt voor de info

            Het zal dus konijn worden, of is studio73 evenwoordig in service en prijs ?

            grtz Jan
            Ik heb bij beiden al gekocht... prijzen durven nogal eens verschillen en zeker niet altijd in het voordeel van Konijnenberg. Bij Konijnenberg denk ik dat je een iets meer technische uitleg kan krijgen, maar de service is evenzeer goed bij studio73.

            Comment

            Working...
            X