PDA

Volledige versie bekijken : palomino veulentje

lissie
20 augustus 2007, 19:28
ik had haar al een paar keer zien staan, en eindelijk ben ik eens gestopt om er een plaatje van te schieten..is ze knap of niet!

http://img.photobucket.com/albums/v78/liesbeth/IMG_6855.border.jpg

Macroshopper
20 augustus 2007, 19:33
Mooi werkje,goeie compo.

jpjp
20 augustus 2007, 20:06
Saddle up the palomino, lang geleden dat ik er nog ééntje zag:G

bouk
21 augustus 2007, 09:03
volgende eens zonder trens.
grt,bouk.

lissie
21 augustus 2007, 14:25
volgende eens zonder trens.
grt,bouk.

dat heet "Halster" ;)
maar ik geef je wel gelijk, zonder had mooier geweest, maar het is niet mijn veulentje :clown:

Pruedence
21 augustus 2007, 15:15
Mooi veulentje, en 't staat er goed op ook! ;) :G

Asahi
21 augustus 2007, 15:38
Palomino : is dat een kleurnaam, of heeft het met de bouw van het paard te maken ?

eric schroeyen
21 augustus 2007, 15:43
prima het wit in de hand gehouden , goede compo , prima foto hoor :G:G:G

bouk
21 augustus 2007, 16:52
dat heet "Halster" ;)
maar ik geef je wel gelijk, zonder had mooier geweest, maar het is niet mijn veulentje :clown:

oja, het heeft geen bit en ogen sorry.
grt,bouk.

Fasole
21 augustus 2007, 17:52
Op het halster na een mooie foto:G

Palomino is een kleurnaam

Gr Fasole

lissie
21 augustus 2007, 18:30
bedankt allemaal voor de leuke reakties! :)

elsan
21 augustus 2007, 18:52
Palomino : is dat een kleurnaam, of heeft het met de bouw van het paard te maken ?
Palomino is én een kleur én een ras. Palomino is de kleurstandaard waarbij net niet volledig wit overheerst en er een gouden ondergloed blijft in de vacht, en Palomino's zijn paarden die naar deze standaard gefokt zijn. Als ras is er intussen een Stamboek waarbij enkel de kleur van belang is om een inschrijving in het Stamboek te krijgen. Ruwweg samengevat.
Over de foto : mooi, al lijkt het halster me iets scherper dan het hoofd. Ietsje te kleine DoF ?

Blackletterday
21 augustus 2007, 23:22
Mooie foto van een mooi beestje. Persoonlijk had ik het mss liever met wat zon gezien.

DES
22 augustus 2007, 09:46
een mooi paardenkopje:G,
nuttige uitleg van elsan:G

lissie
22 augustus 2007, 14:09
Palomino is én een kleur én een ras. Palomino is de kleurstandaard waarbij net niet volledig wit overheerst en er een gouden ondergloed blijft in de vacht, en Palomino's zijn paarden die naar deze standaard gefokt zijn. Als ras is er intussen een Stamboek waarbij enkel de kleur van belang is om een inschrijving in het Stamboek te krijgen. Ruwweg samengevat.
Over de foto : mooi, al lijkt het halster me iets scherper dan het hoofd. Ietsje te kleine DoF ?

zeer bedankt voor de duidelijke uitleg idd :G
heb deze opname nog eens in origineel formaat gekeken, en ik zie geen verschil wat betreft scherpte, het halstertje is denk ik wel wat te prominent aanwezig, waardoor het zo zou kunnen lijken.