Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik onderhandel met Bokrijk ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik onderhandel met Bokrijk ...

    Hallo,

    Betreffende de Belgium Digital bijeenkomst ...
    Ik ben met Bokrijk aan het onderhandelen om op een goedkope manier met z'n allen in het Openluchtmusem binnen te geraken.
    Aangezien ik er de "huisfotograaf" ben - en ook "kind aan huis", zal dat wel lukken - m'n contacpersoon is echter pas vader geworden en komt pas volgende week terug.
    Maar Bokrijk lijkt me een perfecte locatie.
    Enne, niet vergeten "in te tekenen" op de andere thread als je interesse hebt ... ))

    Jaja
    webmaster Belgium Digital

    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Hallo Jaja ,

    Als je nu nog ' huistapper ' word , zullen we daar een tijdje zoet zijn .
    Zijn de Young Responsive Drivers verwittigd of moeten we zelf voor een privé chauffeur zorgen ?
    En , als ze , daar , nog een zonnige dag vrij hebben , wordt het een prettige bijeenkomst !

    Danny



    To live to serve .

    Comment


    • #3

      Hallo Jaja ,

      Als je nu nog ' huistapper ' word , zullen we daar een tijdje zoet zijn .
      Zijn de Young Responsive Drivers verwittigd of moeten we zelf voor een privé chauffeur zorgen ?
      En , als ze , daar , nog een zonnige dag vrij hebben , wordt het een prettige bijeenkomst !

      Danny



      To live to serve .
      Hello Wheelie,
      Als ik het goed versta gaat het probleem niet zijn om volk te trekken, maar om ons terug naar huis te krijgen, tegen de vroege ochtend of zo... .

      Met vriendelijke groeten.

      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        daar gaat precies zoveel gedronken worden dat iedereen met ne andere camera thuiskomt...

        Comment


        • #5
          Hallo Skitch ,

          Dat is juist waar het om gaat ! ;-)
          Of zou Jaja ons ook onderdak kunnen bezorgen ?
          Er zijn toch huisjes genoeg , daar , in het openluchtmuseum .
          Of de plaatselijke YMCA ...?
          Laten we afwachten ....

          Vriendelijke groetjes ,

          Danny


          Hello Wheelie,
          Als ik het goed versta gaat het probleem niet zijn om volk te trekken, maar om ons terug naar huis te krijgen, tegen de vroege ochtend of zo... .

          Met vriendelijke groeten.

          Skitch
          [/quote]

          To live to serve .

          Comment


          • #6
            Prachtig jaja,

            Laat me maar weten wanneer, en ik (of wij) komen afgezakt naar Bokrijk, goede locatie, nog wat te zien, wat te drinken en te eten, en plaats genoeg. Ik zal trouwens blij zijn van daar nog eens terug te komen, bij mijn weten moet dat geleden zijn van de schoolreis in 1966, dat is dus 35 jaar dan is het tijd om weer eens terug te komen.

            Met Vriendelijke groeten
            Jeff Ceuppens
            jeff.ceuppens@skynet.be
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment

            Working...
            X