Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd bij nummerplaten van auto's in spiegelschrift

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gevraagd bij nummerplaten van auto's in spiegelschrift

    Hallo ,

    zit met een ambetant probleemke
    Heb onlangs fotoshoot gedaan van enkele wagens en nu heb ik de nummerplaten in spiegelschrift staan op de foto's die ik horizontaal gedraaid heb.Weet iemand handige manier om dit probleempje op te lossen ?

    Mvg

  • #2
    Re: Hulp gevraagd bij nummerplaten van auto's in spiegelschrift

    Ik zie hier zo direct twee oplossingen: 1° je opent de originele foto, dupliceert de laag, via Afbeelding, Canvas roteren, Canvas horizontaal roteren de tweede laag draaien. Dan de nummerplaat (of beter nog enkel de cijfers en letters) selecteren en via Bewerken, Transformeren, Horizontaal omdraaien de selectie omkeren. Eventueel via Bewerken, Vrije transformatie de selectie nog wat aanpassen.
    2° Met uw Kloonstempel (S) op de originele versie van de nummerplaat een voorbeeld nemen (met Alt + klikken) en klonen op de omgekeerde versie. Eventueel nog eens selecteren en via vrije transformatie nog wat aanpassen.
    Misschien weet iemand nog een betere manier maar dit zijn de twee mogelijkheden waarop ik het daarjuist gedaan heb met bevredigend resultaat.

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gevraagd bij nummerplaten van auto's in spiegelschrift

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
      Hallo ,

      zit met een ambetant probleemke
      Heb onlangs fotoshoot gedaan van enkele wagens en nu heb ik de nummerplaten in spiegelschrift staan op de foto's die ik horizontaal gedraaid heb.Weet iemand handige manier om dit probleempje op te lossen ?

      Mvg
      Wat doe je dan met het stuur ??

      Of maak je er Engelse wagens van
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Hulp gevraagd bij nummerplaten van auto's in spiegelschrift

        Ik denk dat ik de wagens maar lekker links laat staan op de betreffende foto's.
        Jammer , want rechts is wat mooier , maar met dit probleempje had ik nu echt niet stilgestaan sé

        Comment


        • #5
          Re: Hulp gevraagd bij nummerplaten van auto's in spiegelschrift

          foto's van WMB's , Lepo's , Idua's , ...
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

          Comment

          Working...
          X