Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BEDANKT aan alle fotografen ivm Japanse tuin...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BEDANKT aan alle fotografen ivm Japanse tuin...

    Niet alleen de dag zelf was aangenaam, fotokes trekken, goe weer, leden leren kennen, maar ook achteraf julie albums hier te bewonderen.

    Niet alleen de kwaliteit van het gebodene trof ons, maar ook het verschil van "oog" van iedere fotograaf appart, is toch boeiend. Zeker op een plaats waar je zelf intens heb vertoeft en alles herkenbaar is!

    Toevallig? zijn mijn echtgenote en ikzelf nogal redelijk veel in het vizier genomen door julie, soms grappig, speels, en ja zelf ernstig, ook die beelden koesteren wij en betekenen voor ons een mooie herinnering (neem nu een zakdoek )

    Bedankt BD voor deze mooie dag, en aan alle leden voor julie mooie en leerrijke foto's

    @Mic = te-gek

  • #2
    idd, Teddybear, het was weer een mooie dag daar in de Japansen tuin.
    Dat maakt BD zo speciaal... Belgen en Nederlanders die geboeid zijn door hun hobby en gezellig met elkaar de dag doorbrengen.
    Ik geniet er elke keer van weer nieuwe mensen te mogen ontmoeten.
    En ik leer iedere keer weer veel bij over m'n passie.
    Hopelijk tot de volgende Shooting Day in Gent.
    En dat we dan weer zo'n prachtige zonneschijn mogen hebben...

    Comment


    • #3
      Best wel een toffe virtueel clubje

      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        Originally posted by teddy-bear
        Toevallig? zijn mijn echtgenote en ikzelf nogal redelijk veel in het vizier genomen door julie, soms grappig, speels, en ja zelf ernstig, ook die beelden koesteren wij en betekenen voor ons een mooie herinnering (neem nu een zakdoek )
        Niks te danken teddy, je was een leuk "manneke" om te schieten........ :



        mvg,
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

        Comment


        • #5

          Zaten wij toch gewoon te wachten tot er iemand in het waterviel......

          Nee effe serieus, leuke mensen en prachtig weer, ik hoop dat ik er bij kan zijn in Gent
          Groetjes,

          Rudi Petitjean

          NATURE GALLERY

          Comment

          Working...
          X