Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demre, Turkije

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Demre, Turkije

    Ziehier een foto van graftombes die in de rotswand gebouwd werden in de Romeinse periode.
    Deze bevinden zich op de archeologische site van Demre in Turkije (streek van Antalya).

    1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

  • #2
    Re: Demre, Turkije

    hehe, ik stond vorig jaar op dezelfde plek

    Mooi vastgelegd.

    Tom
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

    Comment


    • #3
      Re: Demre, Turkije

      Druk maar toch mooi.
      Mooie kleuren... Maar persoonlijk had ik graag ook een detail gezien.
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Demre, Turkije

        Als ik deze foto vergelijk met die van TDN, dan mis ik hier scherpte en detail.

        Kijk ik naar de exif van deze foto, dan weet ik waarom!
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Demre, Turkije

          Bedankt voor de reacties alvast

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Kijk ik naar de exif van deze foto, dan weet ik waarom!
          En dat is?

          De foto hier komt zo uit de camera (op de verkleining en het aanbrengen van een frame na natuurlijk): dus geen USM ofzo op toegepast achteraf. De diepblauwe lucht komt door het gebruik van een polarizer.
          Op f/8 is het objectief erg scherp (Tamron 17-50 f/2,8).
          De foto is op ISO200 genomen en ik heb er dus ook geen ruisverwijdering op losgelaten.

          De enige 2 punten waar ik op kan komen zijn:
          1. Om onder de 200 KB limiet te blijven (die hier vroeger opgelegd werd) heb ik de JPEG moeten opslaan op kwaliteit 7.
          2. Bij het verkleinen van een foto gaat er wel eens wat scherpte verloren.

          TDN's overzicht foto is wat meer ingezoomd op de tombes zelf; ik heb zelf een iets andere compositie gekozen...
          1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

          Comment


          • #6
            Re: Demre, Turkije

            Oorspronkelijk geplaatst door apa Bekijk bericht
            Ziehier een foto van graftombes die in de rotswand gebouwd werden in de Romeinse periode.
            Deze bevinden zich op de archeologische site van Demre in Turkije (streek van Antalya).

            Heb je dat recent genomen die foto?
            Chapeau dan voor het uithouden van die alles verzengende hitte, ben juist terug van antalya en heb er niet veel meer gezien dan manavgat en het hotel, was niet te doen om overdag een excursie te doen daar....
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment


            • #7
              Re: Demre, Turkije

              Deze foto heb ik op 12 juli genomen om 9u41
              1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

              Comment

              Working...
              X