Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt.......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedankt.......

    dat we weer hebben kunnen genieten van al die mooie albums van de Japanse Tuin in Hasselt, we hebben ze allemaal bekeken en vinden ze allemaal prachtig met ieder zijn eigen stijl.
    Het spijt ons alleen dat we niet iedereen persoonlijk een antwoord kunnen geven, doordat het ons gewoon aan tijd ontbreekt, we zouden er graag bij geweest zijn maar deze keer moeten we het maar met jullie foto,s doen wat ook heel leuk is.
    We verheugen ons al op Gent, Rotterdam en Leeuwarden want dan zijn we er zeker bij

    Groetjes Noname en Coby
    Nikon D100,
    Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
    www.langenacker.nl

  • #2
    Originally posted by Coby
    dat we weer hebben kunnen genieten van al die mooie albums van de Japanse Tuin in Hasselt, we hebben ze allemaal bekeken en vinden ze allemaal prachtig met ieder zijn eigen stijl.
    Het spijt ons alleen dat we niet iedereen persoonlijk een antwoord kunnen geven, doordat het ons gewoon aan tijd ontbreekt, we zouden er graag bij geweest zijn maar deze keer moeten we het maar met jullie foto,s doen wat ook heel leuk is.
    We verheugen ons al op Gent, Rotterdam en Leeuwarden want dan zijn we er zeker bij

    Groetjes Noname en Coby
    idd, zo'n Shooting Day is altijd weer genieten.
    en daarna nog veel albums bekijken en terugdenken aan een prachtige dag.
    Dankuwel Belgium Digital Crew.

    Comment


    • #3
      Ik sluit me volgaarne aan bij Coby en Noname; ook ik heb al wel diverse albums bekeken en op die manier toch ook een beetje kunnen meegenieten van de prachtige dag die jullie in Japanse tuin hebben gehad. Echter ook bij mij ontbreekt het op dit moment aan tijd en kan ik niet veel uren achter de pc doorbrengen en het weer op dit moment, werkt natuurlijk ook niet mee! Daarbij komt dat het forum "archief en demo's" de laatste tijd ook een waar bombardement aan inzendingen kent en daardoor niet meer bij te benen is; althans niet door mij. Op zich geen bezwaar natuurlijk, immers het staat een ieder vrij te reageren waarop hij/zij wilt. Echter het valt me al wel op dat ik een paar keer inzenders heb horen verzuchten "wat nu geen reacties?", welke dan gelukkig wel komen in de regel, maar toch ... Het zou jammer zijn als het forum aan zijn/haar eigen gewicht bezwijkt (is natuurlijk even mijn persoonlijke gedachte/gevoel).

      Jan
      You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

      Comment

      Working...
      X