Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

heeft er iemand dimage 7i foto's voor mij?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • heeft er iemand dimage 7i foto's voor mij?

    Hoi!

    ik denk er zwaar aan om een dimage 7i bij te kopen, maar de foto's die je kan terug vinden op dpreview daar is in de luchten nogal wat ruis te zien... Moet eerlijk zijn, ik zie dit ook wel bij de nikon 5700 op die site. Maar wil toch effe zeker zijn, vandaar mijn vraag.. Kan er iemand mij eens een foto posten met een groot stuk blauwe lucht zodat ik even kan vergelijken? Liefst met zo weinig mogelijk compressie... mijn e-mail adres is kristien.lemmens@skynet.be

    alvast bedankt voor de moeite!
    Kristien
    Olympus E500
    take the time it takes so it takes less time...
    www.pnh.be

  • #2
    Er is reeds een mailtje met voorbeeld onderweg Kristien

    Erik.D

    Comment


    • #3
      Hi Kristien

      Ik heb je 3 voorbeeldjes gestuurd vande CP5700
      Niet bewerkt, recht uit het toestel

      groetjes

      Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4

        Bedankt Johan, Tim en Erik voor jullie geweldige foto's!!
        Leuk om zo wat te kunnen vergelijken!

        groetjes,
        Kristien
        Olympus E500
        take the time it takes so it takes less time...
        www.pnh.be

        Comment


        • #5
          IK overweeg ook om een minolta dimage 7i aan te schaffen en ik heb mezelf al kunnen behelpen tot deze site

          http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/dimage7i.html

          Hier staat heel veel uitleg over het toestel, het zijn een 4 of 5 paginas en op het laatste pagina staan een stuk of 20 voorbeeld foto's.
          Hopelijk ben je iets bij deze site, groetjes
          Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

          Comment


          • #6
            Originally posted by Goody
            IK overweeg ook om een minolta dimage 7i aan te schaffen en ik heb mezelf al kunnen behelpen tot deze site

            http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/dimage7i.html

            Hier staat heel veel uitleg over het toestel, het zijn een 4 of 5 paginas en op het laatste pagina staan een stuk of 20 voorbeeld foto's.
            Hopelijk ben je iets bij deze site, groetjes
            bedankt Goody!
            Ik ga er morgen eens goed in snuffelen, want vandaag heb ik niet veel tijd....
            Ik denk er trouwens aan om hem te gaan kopen in Duren bij Topfoto,daar is hij het goedkoopste
            Mercie!
            Kristien
            Olympus E500
            take the time it takes so it takes less time...
            www.pnh.be

            Comment


            • #7
              Kristien,

              Ben benieuwd naar de focus resultaten (snel of niet). Je hebt in ieder geval al het geschikte onderwerp om het te testen: paarden in galop!
              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by k10
                bedankt Goody!
                Ik ga er morgen eens goed in snuffelen, want vandaag heb ik niet veel tijd....
                Ik denk er trouwens aan om hem te gaan kopen in Duren bij Topfoto,daar is hij het goedkoopste
                Mercie!
                Kristien
                Ben de mijne daar ook gaan halen, zeer vriendelijke man en hij spreekt goed Nederlands.
                Canon 40D - EF 75-300/4-5.6 IS USM - Sigma EX18-50/2,8 - EX50-150/2.8 - EX70/2.8 MACRO
                Mijn albums : www.vedeve.be

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jochen
                  Kristien,

                  Ben benieuwd naar de focus resultaten (snel of niet). Je hebt in ieder geval al het geschikte onderwerp om het te testen: paarden in galop!

                  Zo is dat. Ik wil me trouwens wat meer toeleggen op paardenfotografie... Inderdaad materiaal genoeg om te testen hier!
                  groetjes,
                  Kristien
                  Olympus E500
                  take the time it takes so it takes less time...
                  www.pnh.be

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Rudy vdv
                    Originally posted by k10
                    bedankt Goody!
                    Ik ga er morgen eens goed in snuffelen, want vandaag heb ik niet veel tijd....
                    Ik denk er trouwens aan om hem te gaan kopen in Duren bij Topfoto,daar is hij het goedkoopste
                    Mercie!
                    Kristien
                    Ben de mijne daar ook gaan halen, zeer vriendelijke man en hij spreekt goed Nederlands.

                    Het is dank zij jouw denk ik dat ik op dat adres gekomen ben!
                    Nu kan ik voor de prijs dat ik het toestel hier zou betalen er ginder nog een flitslamp en een uv filter bij kopen!
                    Bedankt!

                    groetjes,
                    Kristien
                    Olympus E500
                    take the time it takes so it takes less time...
                    www.pnh.be

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by k10
                      Originally posted by Jochen
                      Kristien,

                      Ben benieuwd naar de focus resultaten (snel of niet). Je hebt in ieder geval al het geschikte onderwerp om het te testen: paarden in galop!

                      Zo is dat. Ik wil me trouwens wat meer toeleggen op paardenfotografie... Inderdaad materiaal genoeg om te testen hier!
                      groetjes,
                      Kristien
                      De resultaten posten op BD hee!
                      http://www.theafricabug.com

                      Comment


                      • #12
                        Hoi Kristien, kun je me even zeggen hoeveel dat hij staat bij Topfoto ??? Kun je me ev. ook eens die mail doorsturen met die voorbeeldfoto's in ???

                        Dank je !!

                        Groetjes,

                        Crocky

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crocky
                          Hoi Kristien, kun je me even zeggen hoeveel dat hij staat bij Topfoto ??? Kun je me ev. ook eens die mail doorsturen met die voorbeeldfoto's in ???

                          Dank je !!

                          Groetjes,

                          Crocky
                          Hoi Crocky,

                          sorry da'k zo laat reageer, maar het is hier razend druk...Bij topfoto staat de dimage 7i 829 Euro.

                          Ik heb geprobeerd om je die foto's door te sturen, maar jouw e-mail adres klop precies niet want ik krijg ze altijd terug...

                          groetjes,
                          Kristien
                          Olympus E500
                          take the time it takes so it takes less time...
                          www.pnh.be

                          Comment

                          Working...
                          X