Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

400D wordt massaal verkocht?!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 400D wordt massaal verkocht?!

    De 400D is toch nog niet zoo lang op de markt en toch zie ik op korte tijd een 5 tal Eos400D te koop op dit forum.... What happened?

  • #2
    Re: 400D wordt massaal verkocht?!

    Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
    De 400D is toch nog niet zoo lang op de markt en toch zie ik op korte tijd een 5 tal Eos400D te koop op dit forum.... What happened?
    Yep, het is mij ook opgevallen. Misschien eentje op de kop tikken ?
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: 400D wordt massaal verkocht?!

      Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
      De 400D is toch nog niet zoo lang op de markt en toch zie ik op korte tijd een 5 tal Eos400D te koop op dit forum.... What happened?
      Ze worden veel verkocht, dus zijn er ook automatisch veel miskopen, en ook veel mensen die al snel merken dat ze "te licht" gekocht hebben, maar ook een aantal die zelfs terug naar kompakt stappen.
      En zoals altijd, zijn er mensen die voor hun verlof een camera kopen, en hem na het verlof weer (moeten?) verkopen.
      Allerlei redenen, maar als klant kan je er je zaak mee doen.

      Comment


      • #4
        Re: 400D wordt massaal verkocht?!

        In dat segment zijn er heel wat kopers die denken dat uit een DSLR automatisch betere foto's komen dan uit een compact, en dat kan dan wel eens tegenvallen. Ik ken zelf ook mensen die een compact + een 350D hebben, en daar hoor ik ook altijd dat die compact betere foto's maakt.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: 400D wordt massaal verkocht?!

          dat zijn de nonkels die dachten ff rap topfotograaf te worden

          En kennis maakten met de volgende spreuk :

          Waarom een tijger in je tank ... als er een ezel achter het stuur zit .
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

          Comment


          • #6
            Re: 400D wordt massaal verkocht?!

            Het wordt inderdaad massaal verkocht, maar toch heb ik dit niet als mijn nieuw toestel aangeschaft. De voornaamste reden is omdat met een degelijk compact toestel, zoals de canon G7, je ook moeie foto's kunt maken.
            Het is een goed instapmodel als je manueel wil fotografen.
            Je hebt geen gedoe met lenzen verwisselen en stof op de Censor.
            Maar wel wat meer ruis, maar voor gewone fotografie met voldoende omgevingslicht kan deze best wel zijn mannetje staan.

            Comment


            • #7
              Re: 400D wordt massaal verkocht?!

              Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die van bijvoorbeeld een 300D naar een 400D overstappen, dit kan tegenvallen.
              Zelf zou ik mijn 300D niet ruilen voor een 400D, vind hem veel te klein en de grip is écht te klein.
              Misschien verkopen ze hem dan weer om op een 20-30D over te stappen.
              Canon Eos 300D | Bg-e1 | 18-55mm F 3-5.6 |50mm F 1.8 II | 75-300 F 4-5.6 III USM | Lowepro mini trekker |

              Comment


              • #8
                Re: 400D wordt massaal verkocht?!

                Er worden ook relatief meer BMW's dan fiatekes 500 verkocht. Alles is relatief.

                Comment

                Working...
                X