Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

    Zo kan je je collega's natuurlijk ook bekijken:



    of wat historischer ingekleurd:

    Alpha male no more.
    Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
    FB: Joska Joska.

  • #2
    Re: Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

    Ik ga resoluut voor de eerste!

    mvg,


    Roland

    Comment


    • #3
      Re: Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

      De kleurenversie is voor mij ook de beste.

      Die Piaggio (OO-VMH) heb ik al meer kunnen fotograferen op het vliegveld van Oostmalle.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

        De eerste foto is voor mij ook het mooist.

        't Is misschien stom om te zeggen, maar die tweede foto bevat te weinig ruis en/of korrel om mooi te kunnen zijn.
        Je probeert die foto er historisch te laten uitzien door dat kleureneffect (sepia?), maar de foto is haarscherp, dus dat komt niet mooi overeen.
        't Is natuurlijk nooit te laat om verder te werken aan die foto.
        Photoshop kan veel goedmaken.
        | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

        Comment


        • #5
          Re: Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          De kleurenversie is voor mij ook de beste.

          Die Piaggio (OO-VMH) heb ik al meer kunnen fotograferen op het vliegveld van Oostmalle.

          Piaggio? Van de Vespa's ??? Kwisnie da die konden vliegen. Nog een vliegtuigmerk dat motookes is gaan maken (bmw), der zijn der misschien nog....

          Effe off-topic: niet geïnteresseerd in 10 gratis jaargangen motoren@toerisme???
          Last edited by Cadfael; 4 augustus 2007, 18:40.
          Alpha male no more.
          Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
          FB: Joska Joska.

          Comment


          • #6
            Re: Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

            Oorspronkelijk geplaatst door NiTroXiTy Bekijk bericht
            De eerste foto is voor mij ook het mooist.

            't Is misschien stom om te zeggen, maar die tweede foto bevat te weinig ruis en/of korrel om mooi te kunnen zijn.
            Je probeert die foto er historisch te laten uitzien door dat kleureneffect (sepia?), maar de foto is haarscherp, dus dat komt niet mooi overeen.
            't Is natuurlijk nooit te laat om verder te werken aan die foto.
            Photoshop kan veel goedmaken.
            Kvond de kleurenversie ook de beste. Sepia is een beetje fastfotosoep. Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb, begin er beslist eens aan, aan een beter gesoepte zw-w/ sepia versie. Wat ruis toevoegen: had ik niet aan gedacht. Kvond de wolken wel mooi in sepia....
            Alpha male no more.
            Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
            FB: Joska Joska.

            Comment


            • #7
              Re: Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

              Zeker en vast ook de kleurenversie wat mij betreft
              Groetjes, 4ginie

              Photography is a way of life...

              Comment


              • #8
                Re: Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

                Oorspronkelijk geplaatst door Cadfael Bekijk bericht
                Piaggio? Van de Vespa's ??? Kwisnie da die konden vliegen. Nog een vliegtuigmerk dat motookes is gaan maken (bmw), der zijn der misschien nog....

                Effe off-topic: niet geïnteresseerd in 10 gratis jaargangen motoren@toerisme???
                Het is een Piaggio P149.

                Piaggio is pas na de tweede wereldoorlog begonnen met Vespa's te bouwen.

                Meer info kan je hier vinden: http://www.scooterland.nl/historie-piaggio-vespa.html


                (off-topic, omdat ik zelf gestopt ben met motorrijden heb ik mijn abonnement van M&T opgezegd, en de hele collectie is bij het oud papier terechtgekomen...)
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Airshow bekijken vanuit de "luie zetel"

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Het is een Piaggio P149.

                  Piaggio is pas na de tweede wereldoorlog begonnen met Vespa's te bouwen.

                  Meer info kan je hier vinden: http://www.scooterland.nl/historie-piaggio-vespa.html


                  (off-topic, omdat ik zelf gestopt ben met motorrijden heb ik mijn abonnement van M&T opgezegd, en de hele collectie is bij het oud papier terechtgekomen...)
                  Ikke ook gestopt met motorrijden en geen abonnement meer. Oud papier is wat zonde na tien jaar verzamelen, als ik er iemand nog een plezier mee kan doen.. Anders wordt het binnenkort toch oud papier...
                  Alpha male no more.
                  Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
                  FB: Joska Joska.

                  Comment

                  Working...
                  X