PDA

Volledige versie bekijken : Landschap/architectuur/industrie fotografie regio Leuven

amkrisis
3 augustus 2007, 14:01
Hallo

Heeft er iemand suggesties voor leuke locaties met landschap, architectuur, industrie (al dan niet gecombineerd) rond Leuven (dit mag je heel breed zien)

Mochten er mensen uit die regio zijn met dezelfde interesse, samen op pad gaan zie ik ook wel zitten!

Groeten

Benny

Rudi_S60
3 augustus 2007, 17:01
Zo voor de vuist weg:
Rond de vaartkom (en de ganse kanaalzone) vind je nog wel wat industriŽle archeologie.
De diverse spoorwegbeddingen hebben ook wel wat...
Dan heb je natuurlijk de Philipssite. Een tochtje langs de verschillende Dijlearmen door de stad levert denk ik ook nog wel interessante beelden op.

Roland Cuypers
3 augustus 2007, 17:37
Zo voor de vuist weg:
Rond de vaartkom (en de ganse kanaalzone) vind je nog wel wat industriŽle archeologie.
De diverse spoorwegbeddingen hebben ook wel wat...
Dan heb je natuurlijk de Philipssite. Een tochtje langs de verschillende Dijlearmen door de stad levert denk ik ook nog wel interessante beelden op.

Ik volg Rudy voor Leuven en omgeving.
Ga je naar Vilvoorde, Machelen en omgeving vind je dit ook en groter!
Kijk maar eens langs de Zenne.

mvg,

Roland

amkrisis
4 augustus 2007, 00:42
Een van de volgende dagen zeker een tochtje maken dan!
Dan kan ik ineens mijn nieuwe Tokina groothoek testen :D

Thanks!

Muse
8 mei 2013, 10:32
Ik zou dit topic even nieuw leven willen inblazen.
Zijn er mensen die in de omgeving van Leuven nog andere interessante, moderne gebouwen/constructies kennen om te fotograferen?

Tollerke
8 mei 2013, 14:55
Het nieuwe Imec-gebouw (hier stond het nog in de steigers: https://lh3.googleusercontent.com/-fLbv6n5Y4_s/T8jBN0LjAOI/AAAAAAAAFTU/lkaovNYJ518/s900/bouwwerk.jpg ) op de Expressweg in Leuven lijkt me wel iets, Het is nog niet geheel af en er staat momenteel nog een kraan bij. Anders Gasthuisberg, daar bouwen ze ook voortdurend bij.

onsis
8 mei 2013, 17:07
Regio Herent; oude Henkelsite, nieuwe administratiefcentrum in de Spoorwegstraat ... zijn misschien ook de moeite

Muse
11 mei 2013, 21:48
Alvast bedankt, ik ga daar zeker eens naar kijken. Nog andere ideeŽn?