Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Namens de BD-crew: allemaal bedankt ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Namens de BD-crew: allemaal bedankt ...

    Hallo allemaal,

    Bedankt aan al diegenen die er namiddag waren in en rond de Japanse Tuin. Het was voor ons een prachtige namiddag en we hebben genoten van jullie vriendschap en zeer aangename gezelschap ...
    Aan diegenen die er niet konden zijn: volgende keer beter - jullie hebben wat gemist .
    Hier alvast de groepsfoto (waarop er wel een aantal ontbreken vanwege "vroeger" moeten vertrekken ...):

    Albums gaan natuurlijk volgen en de link ernaar kan je vinden op de BD-nieuwspagina van april ...

    De BD-crew

  • #2
    AH wel, een imposante "bende"! Dat belooft weer een berg foto's cq. albums, ik wacht nieuwsgierig af. Nu op, via Gent, Rotterdam ......., naar Leeuwarden!

    Gelet op de SD's die ik tot nu toe heb mogen meemaken ga ik er zonder meer vanuit dat een ieder (hoe jong ook Spicek), een plezierige dag heeft gehad.

    Jan
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Het was idd reuze gezellig, goed gezelschap en prachtig weer! 't was mijn eerste deelname aan een SD en ik moet zeggen het is zeker voor herhaling vatbaar.
      Ik heb net bij mijn provider gevraagd hoe ik mijn webspace moet activeren en zodra dat gebeurt is zal ik zsm een album online zetten!

      de groetjes,

      HAns
      "The answer to the ultimate question of Life, The Universe and Everything is .... 42!"
      (Douglas Adams - "The Hitchikers Guide to the Galaxy")

      Comment


      • #4
        Het ziet er een gezellige bende uit Jammer dat ik er niet bij kon zijn Dit gaat vast en zeker prachtige foto's opleveren.
        Ik kijk wel al uit naar de SD in Gent op 11 mei (gaat toch wel door hé Gerda?) Het lijkt me een leuke en leerrijke ervaring
        Groetjes.....
        @mimi
        "There is no path
        You create it
        Once you set out to walk it"

        Canon 350D + canon 28-135 IS USM

        Comment


        • #5
          NEEnee , de crew is bedankt voor deze fantastische dag.
          Zoals elke BD shooting weer enorm plezant en veel gebabbeld (zelfs met mensen die ik alleen van hun nickname kende).
          Ik kan bijna niet wachten om jullie weer te zien in Gent...

          Comment


          • #6
            Crew jullie zijn bedankt!! Het was een heel leuke dag, 't was echt de moeite! Tof om iedereen zo eens in levende lijve tegen te komen!



            :: http://www.dpix.be ::

            Comment


            • #7
              Ik vond het tof mijn eerste BD dag die ik heb meegemaakt .. beetje spijtig dat ik het etentje heb moeten missen maar ik kon mijn ma toch niet langs de kant laten staan wachten met haar auto(en de lekke band) ...die gaat wel voor ;-)


              Comment


              • #8
                Bedankt BD-crew, het was een hele fijne namiddag. Het prachtige weer dat jullie besteld hadden heeft het nog eens een extra schepje opgedaan. Heel fijn om de mensen irl te zien en te leren kennen. Zeker voor herhaling vatbaar. Kben al mooie albums tegengekomen en mijn zal deze week ook nog online zijn.
                Tiggy - Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Merci crew-members voor die toffe dag.
                  Ook mijn eerste shooting is heel goed meegevallen. Mooie tuin en een prachtig lenteweertje.
                  Spijtig genoeg zal ik er in Gent niet bij kunnen zijn, Rotterdam zijn we ( ik en JJ dan ook met cameraatje ) er wel bij en Leeuwarden moeten we nog even afwachten
                  Nikon D70

                  Comment


                  • #10
                    Ziet er gezellig uit. Kzal ook eens moeten meedoen aan een SD.

                    Kvroeg me nu wel af wie daar in de lucht zit te fotograferen en wat hij fotografeert?

                    Mvg,
                    Bart.
                    Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
                    Olympus E-PL2 + 14-150.

                    Comment


                    • #11
                      precies veel volk !
                      Simkin.

                      portfolio: http://www.megapixel.tk

                      Comment


                      • #12
                        Het was inderdaad zeer gezellig
                        @ Maestro: Die "luchtfotograaf" is Eric Mansvelder

                        Jo(han)
                        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                        Comment


                        • #13
                          Bedankt crew-members voor de fijne dag.
                          Het was mijn eerste shooting is heel goed bevallen. Mooie tuin en mooi weer.
                          Zodra ik kan ga ik zeker weer mee.
                          Groetjes
                          Angenita - Canon 50D - Canon Eos 350D + Sigma 17-70 + BG-E3 + Sigma 24 - 60 + Canon 50mm + Canon 70 - 300mm IS USM + 100mm Canon macro lens + een setje Soligor tussenringen
                          http://www.ansvanvliet.nl/

                          Comment


                          • #14
                            Ik mis iemand op de foto... diegene die ik heel erg wil bedanken voor de fijne SD en natuurlijk ook de rest van de Crew en niet te vergeten iedereen die daar was

                            Groetjes,
                            Lexieke
                            .:www.shadowarts.be:.

                            Comment


                            • #15
                              Crew en alle deelnemers, bedankt voor de fijne dag.
                              Jaja, complimenten ook voor het weer, dat was perfect geregeld ditmaal .
                              Helaas heb ik met lang niet iedereen kunnen praten en weet ik ook nie van iedereen wie hij is. De volgende keer toch maar weer naamkaartjes uitdelen (Gerda!!! ).

                              Jacki
                              Meer foto's op Mukblog

                              Comment

                              Working...
                              X