Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moo, fun products - ervaringen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moo, fun products - ervaringen?

    Kennen jullie de Moo producten? StickerBooks, MiniCards en http://www.moo.com/products/notecards.php.

    Iemand hier al ervaring mee? Wat zijn jullie indrukken?

    - Kwaliteit?
    - Dikte en stevigheid papier?
    - Snelheid van leveren naar België?
    - enz....

    Ik denk ginder een en ander eens te laten afdrukken.

    Alvast dank,
    Peter

  • #2
    Re: Moo, fun products - ervaringen?

    Ik heb 2 weken geleden mijn Moo Minicards mogen ontvangen, die ik nu gebruik als visitekaartje, met m'n flickr url erop. Het leuke eraan is dat elk kaartje een andere zelf gemaakte foto op de voorkant heeft. De kwaliteit is dik in orde, al zou de foto vooraan wel ietsje scherper mogen (maar het valt zeker niet tegen aangezien de grootte van de kaartjes). De kaartjes worden op een soort van sterk papier/karton afgedrukt en voelen stevig aan.

    De levering gebeurde op tijd, de leveringstermijn is 10 werkdagen denk ik(?). En de prijs valt volgens mij ook mee 19€ voor 100 verschillende kaartjes...
    Flickr! :: Blog
    Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

    Comment


    • #3
      Re: Moo, fun products - ervaringen?

      gebruik al ruim een half jaar de moo-minicards...

      prima qualiteit!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Moo, fun products - ervaringen?

        En... nog iets besteld?
        Flickr! :: Blog
        Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

        Comment


        • #5
          Re: Moo, fun products - ervaringen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sunbeer Bekijk bericht
          En... nog iets besteld?
          Tijd, tijd... te weinig tijd voor voorbereiding. Maar blijft op mijn todo lijstje staan.

          p.

          Comment

          Working...
          X