Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verontschuldigingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verontschuldigingen

    Tav Tom 314
    Ik zou graag mijn verontsculdigingen willen aanbieden indien mijn kommentaar op Uw Foto Collage van de oorlog in Irak U gestoord hebben.
    Uw werk als Fotomaker en samensteller staat buiten kijf.
    Ik zal op dit forum nog alleen aandachtig lezen welke raadgevingen er gegeven worden en voor de rest onthou ik mij van alle commentaar.
    Ik ben echt te oud geworden om als een zeiker beschouwd te worden.

    Paul Lambregts

  • #2
    niet doen. Zwijgen is sowieso fout.
    Ik ken zelfs de origine van deze "botsing" niet, maar een aanvaring mag niet betekenen dat je moet zwijgen.
    Mischien wel weer eens een duidelijk voorbeeld voor iedereen dat omzichtig en correct uitdrukken bij het schrijven, en wat afkoeling en minder "snel geraakt" zijn bij het lezen anderzijds op dergelijke fora steeds noodzakelijke eigenschappen zijn.
    Laten we die les onthouden, en dan weer met frisse moed verder gaan
    ---
    darix
    afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
    D70s

    Comment


    • #3
      Inderdaad als je al niet meer mag zeggen wat je van de foto of wat dan ook vindt dan is het erg gesteld.

      een forum is net om eens uw gedacht te zeggen, als de poster daar niet tegekan dan moest hij maar niet gepost hebben. (tuurlijk niet de persoon zelf beginnen uitschelden ofzo)
      Ik zie echt het probleem niet in uw reactie.
      Vele beginnen hier constant te zagen als je eens zegt dat je de foto slecht vindt, of een andere mening hebt.
      Wat mij veel meer stoort is dat sommigen de search of google niet meer kennen.
      Ik weet niet hoe het komt maar op dit forum is het met de lange tenen wel zeer slecht gesteld, ik zit ook soms op andere fora en daar is dit niet zo. Er is zelfs een periode geweest dat het de mode was om weg te gaan, omdat het er hier te hard aan toeging, wel ik kan deze mensen verzekeren dat ze niet veel "nettere" fora zullen vinden dan BD.
      Godspeed You, Black Emperor!

      Comment


      • #4
        Ten eerste hoefde dit niet op het forum, een pm was beter geweest.

        Verder is dit nu juist het enige wat mij stoort aan BD, voortgaande op de replies in het demo forum zijn vrijwel alle fotos pareltjes, en worden gespaard van enige kritiek, terwijl iedere fotograaf toch wel leert van zijn fouten, en iemand die dat niet kan, nooit goed zal worden. Ik geef toe, dat ik zelf een beetje de topics met fotos waar ik niet van hou ontwijk, en ondertussen al een goed beeld heb van de mensen die wel een tikkeltje kritiek kunnen verdragen. Ik onthou er mij van om te kritisch te zijn, gewoon omdat ik hier "nieuw" ben, en het de trend lijkt te zijn om alles fantastisch te vinden, zij het met een "kleine opmerking". Als iemand een foto van mij slecht vind, mag die persoon mij dat gerust zeggen, ook openbaar, anders zou ik geen fotos op deze fora posten, het enige wat ik wil lezen, is de reden waarom de foto die persoon niet bevalt.

        Ik ken de voorgeschiedenis van dit voorval niet, maar zelfs zo vind ik de verontschuldigingen van Paullamb hooguit onnodig, want op het moment dat iemand hier een foto plaatst, stelt die zich open voor kritiek, anders hou je die plaatjes best voor jezelf, en je vrouwtje, die ze vast allemáál mooi vindt.

        ...
        Simkin.

        portfolio: http://www.megapixel.tk

        Comment


        • #5
          Misschien toch even gaan zien in deze topic alvorens verder te discuteren


          Het verwijderen van de foto door Tom314 was geen reactie op de kritieken betreffende de techniciteit van zijn collage.
          Wel op de in-vraagstelling, door mij en Paullamb, van de inhoudelijke boodschap.
          Dit was natuurlijk wel een beetje off-topic en niet relevant.

          Blijkbaar is de visie van Tom, betreffende dit bepaald onderwerp, niet dezelfde als deze van Paul en mij.
          So what Ieder zijn mening en even goede vrienden


          Jo(han)



          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #6
            ter info voor iedereen die het wil weten;

            als jullie de voorgeschiedenis wel kennen, dan wisten jullie dat bij een eerdere hulpvolle reply van mij mr. paullamb nogal "ontgoocheld" reageerde via mail en ik daarop dan maar een betere uitleg heb gegeven (de vraag was mij iets te vaag)

            en dat nu, bij de posting van een cd-cover ivm protestsongs van irak, mr. paullamb het nodig vond te reageren op de politiek omtrent deze oorlog ipv de post, de cover geheel onbesproken te laten om dan af te sluiten met 'dit is toch fotobewerking.'
            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=18270

            dit had ik ook kunnen posten in het betreffende topic, maar heb heel het ding maar weer gewist, omdat het toch zou ontaarden in een politieke discussie, en het ging toch echt wel over de cd-cover waar sommige anderen het blijkbaar toch de moeite hadden gevonden daarop te bekritiseren. (jo en fredericrom, waarvoor dank)

            dhr. paullamb voelde zich blijkbaar aangevallen door mijn 'gedelete wegens niet ter zake doend gezeik' en komt dan nog maar eens reageren in een ander forum. chapeau ! dit had idd via mail gekund.

            de enige reden dat ik hierop nog eens reageer, is dat ik mij niet de zwarte piet laat toeschuiven en dat sommigen de voorgeschiedenis niet kennen, maar wel in de zin van de topicstarter reageren. Kritiek kan voor mij part gerust, maar dan wel on-topic.

            paullamb, verontschuldigingen aanvaard, en post voor mijn part gerust verder, maar ik ben het onderhand wel beu om op mijn dak te krijgen van U.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              zie net de post van Jo, en wil er nog aan toevoegen dat ik zeer lang getwijfeld heb om 'iets dat iets met irak te maken heeft' te posten en het dus beter niet had gedaan..

              de politieke discussie hoort in chit chat imho, of gaan de vegetariërs nu ook op hun achterste poten bij foto's van biefstuk ??
              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #8
                hoe dan ook tom, los van de reply's ik vond het niet nodig om uw foto te verwijderen, ik wou er achteraf nog eens naar kijken en zag dat de foto verwijderd was, spijtig.
                visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                Comment


                • #9
                  mannekes, den oorlog is weeral voorbij we kunnen ons beginnen druk maken over de verkiezingen

                  Comment


                  • #10
                    tom314, ik val u helemaal niet aan hoor, zoals ik zei ik ken de voorgeschiedenis niet, en miscch had ik beter eerst even de voorgeschiedenis opgezocht. Ik ga mijn mening niet geven, want ik volg al genoeg politieke discussies op andere fora Ik zou wel de foto es willen zien.
                    Simkin.

                    portfolio: http://www.megapixel.tk

                    Comment


                    • #11
                      tom314

                      Kan jij die foto terug posten of mailen zodat we eens kunnen zien waarover deze heisa juist gaat

                      Pleazzzze

                      Comment


                      • #12
                        Ja, post nog eens die foto, aub. Nu heb je ons allemaal nieuwsgierig gemaakt...
                        Lot to learn... Much to gain

                        Comment

                        Working...
                        X