Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trotse bezitter van...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trotse bezitter van...

    een BD-badge !!

    Is sinds enkele dagen aangekomen via de post.

    En via deze weg misschien ineens een voorstel voor de BD crew, wat denken jullie van BD-stickers? Meer bepaald nummerplaat stickers, je kent dat wel, dat vierkantje op zo'n nummerplaatkader, naast de plaats van de nummerplaat. Dan kunnen we elkaar herkennen op de baan.

    Groeten.

    Nikon CP 5700
    Sony Cybershot P71

  • #2
    Hallo (more)HappyOne,

    En wij alle verkeersboetes betalen zekers ... ...

    Jaja

    Originally posted by HappyOne
    een BD-badge !!

    Is sinds enkele dagen aangekomen via de post.

    En via deze weg misschien ineens een voorstel voor de BD crew, wat denken jullie van BD-stickers? Meer bepaald nummerplaat stickers, je kent dat wel, dat vierkantje op zo'n nummerplaatkader, naast de plaats van de nummerplaat. Dan kunnen we elkaar herkennen op de baan.

    Groeten.


    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      toemme, ge hebt me door
      Nikon CP 5700
      Sony Cybershot P71

      Comment


      • #4
        Ik vind da anders geen slecht idee!!

        Comment


        • #5
          stickers had ik ook al eens voorgesteld maar toen kwam er geen of weinig reactie

          ik vind het dus ook een goed idee, vooral omdat stickers laten maken minder kost dan je zou denken, een nieuwe manier dus om financieel steun te betuigen aan BD.
          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

          Comment


          • #6
            Ja, stikkers...enne niet te groot he? ik bedoel niet zo groot als die megaBadge.

            Comment


            • #7
              Badge welke badge? ben een n00b daarmee
              StijnDeGrauwe.be

              Comment


              • #8
                Kijk eens op de home page van BD en zie eens wat er daar bovenaan links staat te flikkeren...

                Comment

                Working...
                X