Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijngebouwen Beringen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijngebouwen Beringen

    Naar aanleiding van een project dat mijn vriendin aan het doen is voor SIWE zijn we vandaag na de "turkenmarkt" in Heusden-Zolder doorgereden naar de mijn in Beringen. Met wat toeval en geluk zijn we onder begeleiding (naar aanleiding van het dodelijk ongeval een paar weken terug) achter de mijngebouwen mogen gaan om daar 10 minuten foto's te maken.

    Bij deze de 2 die mij onmiddellijk in het oog sprongen tijdens het downloaden naar de computer.





    Last edited by Dirkxke; 28 juli 2007, 11:30.
    In mijn Lowepro Nova 4 AW neem ik mee: Canon Eos 350D + 70-200 f2.8L IS USM + 24-105 f4L IS USM + 10-22ef-s USM + grip + 580EX - Manfrotto statiefke - Canon powershot A75

  • #2
    Re: Mijngebouwen Beringen

    Is dat lensvervorming wat ik links op de tweede foto zie?
    Jammer dat op de eerste foto het detail in het donker totaal wegvalt.

    Comment


    • #3
      Re: Mijngebouwen Beringen

      lensvervorming, schachtbok die scheef staat en wat perspectief. denk dat het een samenloop van ze alle 3 is

      beide foto's zijn gemaakt met de 10-22 waarvan de 2de @10 gemaakt is.


      veel detail is er niet in de eerste foto in dat zwart gat, het was daar zo donker dat er alleen linksonder een witte plek is wat uitkomt op het volgende plein en ik vond het wel iets oud en vervallen hebben met het donkere "gat" op de achtergrond.
      In mijn Lowepro Nova 4 AW neem ik mee: Canon Eos 350D + 70-200 f2.8L IS USM + 24-105 f4L IS USM + 10-22ef-s USM + grip + 580EX - Manfrotto statiefke - Canon powershot A75

      Comment


      • #4
        Re: Mijngebouwen Beringen

        De eerste foto is een ideale lokatie om een HDR-opname van te maken, waarbij je dan ook detail krijgt in de donkeren partijen (de tweede trouwens ook).

        Kris.
        Last edited by krisie; 29 juli 2007, 08:59.
        Canon EOS 350D - EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 - EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM - EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM - Extender EF 2x II
        Speedlite 430EX - Nikon coolscan V ED - Lowepro DryZone Rover - Lowepro Slingshot 300

        Comment

        Working...
        X