Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topic verplaatsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topic verplaatsen

    Is het mogelijk dat als een MOD een topic verplaatst dat er dan bij gezet word waar naar toe , niet alle MOD doen dat en dat zou toch wel makkelijk zijn

    Ps ik begrijp ook wel dat als de topic starter dit op de juiste plek zou zetten dat dan het probleem ook is opgelost
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Re: Topic verplaatsen

    klik op verplaats en je bent er toch.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Topic verplaatsen

      Normaal laten de moderatoren een redirect staan van minstens 2 dagen, wat normaal voldoende is, daarna verdwijnt die redirect automatisch.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Topic verplaatsen

        Ik denk dat NoName niet wist dat, als hij op dat origineel verplaatste topic klikt, hij dan al op de nieuwe locatie van dat topic belandt, wat blijkt uit zijn antwoord op "Photoshop CS 2 - vergroting poster".
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

        Comment


        • #5
          Re: Topic verplaatsen

          Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
          Ik denk dat NoName niet wist dat, als hij op dat origineel verplaatste topic klikt, hij dan al op de nieuwe locatie van dat topic belandt, wat blijkt uit zijn antwoord op "Photoshop CS 2 - vergroting poster".

          Hallo Vicberger jij hebt helemaal gelijk, maar zelfs na deze uitleg lukt het mij niet,als ik naar het orginele topic ga, dan zie ik niets waar ik op kan klikken zodat ik naar de nieuwe locatie door gelinkt wordt
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Re: Topic verplaatsen

            Om bij het bovenstaande voorbeeld te blijven; je ziet vast onderstaande bij fotobewerking staan:



            Als je op de topictitel "Photoshop CS 2 ..." klikt, dan kom je automatisch in algemeen terecht (het blijft hetzelfde topic). 't Is niet zo dat er eentje in Fotobewerking blijft staan – dat is slechts die redirect – en een nieuw in Algemeen wordt aangemaakt ofzo.

            Tenzij ik je verkeerd begrijp, natuurlijk...
            Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

            Comment


            • #7
              Re: Topic verplaatsen

              Ik kan het niet beter uitleggen, bedankt Vicberger
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Topic verplaatsen

                Probleem opgelost
                Wat ik niet had gezien, ik zie een topic in algemeen en daar lees ik topic verplaatst dus ik ga zoeken, nu begrijp ik dat de topic gemaakt is in foto bewerking en daar dus fout stond en naar algemeen was verplaatst

                Iedereen bedankt voor de moeite die ze genomen hebben om het mij duidelijk te maken hoe het werkt en zeker vicberger


                Groetjes NoName, die weer wat meer weet
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment

                Working...
                X