Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom zijn sommige topics niet volledig te lezen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarom zijn sommige topics niet volledig te lezen

    Ik weet niet of ik op het juiste forum zit, maar toch de vraag :

    Hoe komt het dat ik in het overzichtsscherm van de topics zie dat een laatste post van een bepaalde topic dateert van 9 april terwijl wanneer ik de topic open zie dat de laatste post is van 31 maart?

    Als voorbeeld had ik zopas de topic (onder beoordeel mijn foto) van Z900 omtrent "Opgelet nieuwe members".

    Is er misschien iets verkeerds aan mijn instellingen?


    Dank

    Groeten
    Dirk

  • #2
    waar zie je dat dan? ik zie het niet?

    Ben je niet in de war met dat de laatste topic gepost door Z900 toen op 9 april was? (en Z900 post veel dus dat zijn er vele )

    Comment


    • #3
      Omdat Z900 waarschijnlijk zijn eerder gepost topic of reply had aangepast die dag.

      Groeten,
      Kristof

      Comment


      • #4
        Originally posted by ddenolf
        Hoe komt het dat ik in het overzichtsscherm van de topics zie dat een laatste post van een bepaalde topic dateert van 9 april terwijl wanneer ik de topic open zie dat de laatste post is van 31 maart?
        Dirk,

        Zoals een aantal mensen al aanhalen, er is de mogelijkheid om een posting van je uit het verleden te editeren. Een mens maakt ook al eens een tikfout en wil dit bijvoorbeeld rechtzetten. Of het topic rond de BD schootings, waar de oorspronkelijke poster het lijstje wil updaten.

        Echter, sommige mensen misbruiken deze mogelijkheid onterecht om hun topic op die manier terug naar boven te krijgen. En hier heb ik een grondige hekel aan! Als er geen reactie op je posting komt, wel... dan is dat meestal omdat er niemand een zinnig antwoord kan op geven.
        Ik hoop dat de personen die deze actie toepassen, weten wie ik bedoel. En hun gedrag aanpassen. Ik ben de enige niet die het hiervan op de heupen krijgt!

        P.S. Nu maar hopen dat ik geen andere mensen op het idee gebracht heb.

        mvg,
        peter

        Comment


        • #5
          Thanks Peter,

          zover had ik nog niet gedacht, ik kan me wel inbeelden dat je je eraan ergert, ik vind het eigenlijk ook eerder ambetant.

          Groeten Dirk
          Groeten
          Dirk

          Comment


          • #6
            Tja nu heb ik idd ook weer wat bijgeleerd Peter

            Comment

            Working...
            X