Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's plaatsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's plaatsen

    Wat ik me al geringe tijd afvraag, er staat overal dat je maar één foto per dag per toppic mag plaatsen.MAW mag ik dan in elk toppic een foto plaatsen op dezelfde dag, of versta ik dat verkeerd !!!
    Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

  • #2
    Re: foto's plaatsen

    Ik moet toegeven dat als je de forumregels leest er geen 100% duidelijkheid is... de tekst is voor interpretatie vatbaar...

    In fotodiscussie(extra) mag je in principe 1 topic met 1 foto per dag plaatsen (al zijn er uitzonderingen, bv 3 bewerkingen of 3x andere camerainstellingen van 1 onderwerp, of een update na opmerkingen...)

    In de andere forums mag je 3 foto's per topic plaatsen, en volgens mij is het toegelaten om meer dan 1 topic per dag te plaatsen, als het maar in verschillende forums is... (correct me if a'm wrong...)

    Ik heb in ieder geval al meermaals gezien dat mensen in diverse forums op 1 dag topics met foto's plaatsen zonder dat 'n mod hen op de vingers tikt... daarom ga ik er dus vanuit dat het toegelaten is...
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #3
      Re: foto's plaatsen

      Per Showcaseforum mag je 1 topic openen per dag met daarin 3 foto's.
      In Fotodiscussie (extra) mag je maar 1 foto plaatsen per topic per dag.
      Je mag per dag in meerdere forums posten.

      In elk forum is er een sticky "Gebruik van dit forum", waarin de regels van dat betreffend forum worden opgesomt.

      Als je twijfelt, of vagen heeft kan je altijd een PM sturen aan de moderator van het betreffend forum
      De namen staan in de sticky.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: foto's plaatsen

        bij deze zijn al de vragen uit de lucht.
        Bedankt
        Mijn Fanpagina
        Mijn website
        Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

        Comment

        Working...
        X