Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto

    hallo,

    is een dergelijke foto

    mogelijk om te trekken met een CP5700 (indien neen, is het dan mogelijk ze te trekken met CP5700 met optionele lens???)

    thanx
    canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

    please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

  • #2
    misschien als je heel veel geluk heb maar ik vrees ervoor, die foto is genomen met een D60, niet zomar een digitale camera
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      een rood kruisje is niet zo moeilijk te trekken hoor ?

      Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4
        Originally posted by fredericrom
        misschien als je heel veel geluk heb maar ik vrees ervoor, die foto is genomen met een D60, niet zomar een digitale camera
        D60, welk merk is da en kwanta kosta? ongeveer, geen belgisch maar duitse prijs ofzo, de goedkopere dus...
        canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

        please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

        Comment


        • #5
          Da's kwanto kwesta maite . De D60 is uit de Canon stal en kost ongeveer 2400 euro, veel te duur omdat de opvolger, de 10D al voor veel minder te koop is (voor rond de 1950 euro gezien).

          Frans


          Originally posted by maite
          D60, welk merk is da en kwanta kosta? ongeveer, geen belgisch maar duitse prijs ofzo, de goedkopere dus...

          Comment


          • #6
            Ik zie ook alleen maar alleen een rood kruisje, dus kan geen aanvullende info geven.

            Wel over de hiervoor genoemde prijs van rond de 1950 euro: dat is zonder lens, dus daar zal je ook nog niet direct een foto mee kunnen nemen... Ik kan dus niet oordelen welke lens je evt nodig zou moeten hebben, aangezien ik je foto niet kan zien

            Comment


            • #7
              tja en die d10 die trekt fotootjes tegen heel hoge kwaliteit dus zal je enige geheugenkaartjes nodig hebben, lenzen kosten evenveel of meer dan een gewone digitale camera, dan nog statiefje, extra batterijen enz... je zal er niet vanaf zijn voor minder dan 2500-3000 euro. op die lenzen mag je zeker niet besparen, je kan geen¨"brol" lens steken op een top camera.
              visit my website : http://www.freewallpapersite.com

              Comment


              • #8
                Dag maite, volgens mij kan het ook lukken met een 5700, ik ken dit toestel wel niet maar hij heeft toch ook veel zoom al heb je dit niet altijd nodig, handig is het wel. De kunst is de vogels zo kort mogelijk te benaderen en dan heb je ook niet een reuzezoom nodig. Dit gaat wel niet van 1,2,3 veel geduld en je verdoken opstellen zijn 1 van de belangrijkste punten. Ik heb dit al gedaan met pimpel en staartmezen. Je kan deze albums vinden op mijn site Foto's werden genomen met een Oly. E-20
                Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                www.wondermooi.be
                www.patrickbillen.be

                Comment


                • #9
                  Originally posted by fredericrom
                  tja en die d10 die trekt fotootjes tegen heel hoge kwaliteit dus zal je enige geheugenkaartjes nodig hebben, lenzen kosten evenveel of meer dan een gewone digitale camera, dan nog statiefje, extra batterijen enz... je zal er niet vanaf zijn voor minder dan 2500-3000 euro. op die lenzen mag je zeker niet besparen, je kan geen¨"brol" lens steken op een top camera.
                  en wat kost een gemiddelde niet-brol lens voor dit toestel? En is het zo dat je voor elk doel een andere lens nodig hebt of kan je met 1 lens heel veel verschillende type fotos trekken... bijvoorbeeld een goeie lens voor Macro opnames, hoeveel gaat zoiets dan?

                  canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

                  please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

                  Comment


                  • #10
                    een zeer goede kwaliteits telezoom) mag je rekenen op 1000 euro, bv de EX 50-500 van Sigma, voor een instap zoom voor het algemene werk reken op 400 euro tot 300mm maar dit zijn geen toplenzen, wil je top kwaliteit (pro) reken dan op het 2500 euro dan heb je tot 200mm met een converter tot 400mm. We spreken hier dan wel over the best of the best

                    Macro kan op twee manieren benaderd worden, ofwel met een macro objectief (reken op 500 tot 900 euro naargelang) of met tussenringen en je standard objectief (reken op 200 tot 300 euro)

                    mvg

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Phille
                      een zeer goede kwaliteits telezoom) mag je rekenen op 1000 euro, bv de EX 50-500 van Sigma, voor een instap zoom voor het algemene werk reken op 400 euro tot 300mm maar dit zijn geen toplenzen, wil je top kwaliteit (pro) reken dan op het 2500 euro dan heb je tot 200mm met een converter tot 400mm. We spreken hier dan wel over the best of the best

                      Macro kan op twee manieren benaderd worden, ofwel met een macro objectief (reken op 500 tot 900 euro naargelang) of met tussenringen en je standard objectief (reken op 200 tot 300 euro)



                      mvg

                      amaai, das bescheten!!! das wel heel veel he (srry voor het taalgebruik

                      kzalt denk ik bij een CP'ke (5700) houden... (alle, daar voor gaan bedoel ik)
                      canon 10D + EF 28-500 F/1.8-6.3 MACRO IS HSM USM lens

                      please mail to MSN to honda_gorilla@hotmail.com

                      Comment


                      • #12
                        tja maite, het hangt er allemaal van af hoe ver je wil gaan, er zijn mensen die ook duizenden euro's aan andere hobby's spenderen, mijn buurman is een tenisser, en die z'n rackets daar kan ik 3 camera's van kopen, en de rest van z'n gear is allemaal navenant ... het is natuurlijk wel zo dat topmateriaal geen succes garandeert

                        Comment


                        • #13
                          Hey, dat is een foto van mij
                          Idd maite met een D60 genomen.
                          Lens EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM.
                          De foto is genomen door het raam, ik heb een voederbak voor mijn raam staan en zo zijn die foto's genomen.
                          Je vraag is of je dit ook kan met de CP5700.
                          Hier dus een foto van een staartmees genomen met de CP (ook achter het raam).
                          Het vogeltje staat er niet helemaal op maar het is maar om je te laten zijn dat het dus wel kan



                          "Alive and Kicking"

                          http://www.pbase.com/tinnew

                          Comment


                          • #14
                            Tinne, ik ben ook geinteresseerd in vogelfotografie, met een CP5700, kan je mij zeggen vanop welke afstand deze genomen is, en of er eventueel een TC aan te pas gekomen is ?
                            Simkin.

                            portfolio: http://www.megapixel.tk

                            Comment


                            • #15
                              Tinne deze instelling en afstand zou ik ook graag weten.
                              Ik heb je fotoalbums bezocht en deze zijn prachtig.

                              Comment

                              Working...
                              X