Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groetjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • groetjes

    Ja mensen ik kan er ook niet aandoen, maar hier is het veel warmer dan bij jullie . niet om jullie jaloers te maken, maar ik wilde toch wel ff de groeten doen vanuit het verre spanje. De candid- foto's stromen uit mijn camera, dus ik zal keus genoeg hebben
    aan iedereen veel werkgenot, ik ga nog van de warme zon genieten. Wel een geluk dat ze hier cybercafes hebben waar ik op BD kan komen kijken hé?
    Vele groetjes,

  • #2
    Originally posted by Act
    Ja mensen ik kan er ook niet aandoen, maar hier is het veel warmer dan bij jullie . niet om jullie jaloers te maken, maar ik wilde toch wel ff de groeten doen vanuit het verre spanje. De candid- foto's stromen uit mijn camera, dus ik zal keus genoeg hebben
    aan iedereen veel werkgenot, ik ga nog van de warme zon genieten. Wel een geluk dat ze hier cybercafes hebben waar ik op BD kan komen kijken hé?
    Vele groetjes,
    Vergeet 't ... Hier schijnt de zon al drie weken... Echt prachtweer hebben we hier in België & Nederland... Ne !

    Comment


    • #3
      De mensen lopen hier in bikini rond van 10u s'morgens!
      Simkin.

      portfolio: http://www.megapixel.tk

      Comment


      • #4
        Hey Act, amuseer je daar maar goed en laat de foto's maar komen ;-)

        Groetjes,
        Lexieke
        .:www.shadowarts.be:.

        Comment


        • #5
          Ha, ik blijf hier lekker in mijn tuin werken.
          Veel te mooi weer om binnen te zitten
          Het is daar veel te koud waar jij bent.
          Veel plezier nog en bedankt voor de groetjes
          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment

          Working...
          X