Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gentse Feesten - Buscemi (Live)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gentse Feesten - Buscemi (Live)

    Vreed wijs







    meer op men site!


    groeten,
    FrederikV
    SHARPimages.be

  • #2
    Re: Gentse Feesten - Buscemi (Live)

    mooie foto's ,vooral die 1ste
    waar stond je ergens ? ik neem aan helemaal vooraan aan het podium ? ik ben niet tot daar geraakt,veel te veel volk k'heb dan aan de zijkant van het podium gevraagd aan de mensen van de security of ik op het podium mocht om foto's te nemen maar dat mocht niet
    Nikon D50, 18-55mm kitlens, sigma 70-300mm f4-5.6 II apo macro super
    Fotoshop 7.0.1, cs2 9.0.2, cs3 Extended

    Comment


    • #3
      Re: Gentse Feesten - Buscemi (Live)

      Oorspronkelijk geplaatst door c.j. Bekijk bericht
      mooie foto's ,vooral die 1ste
      waar stond je ergens ? ik neem aan helemaal vooraan aan het podium ? ik ben niet tot daar geraakt,veel te veel volk k'heb dan aan de zijkant van het podium gevraagd aan de mensen van de security of ik op het podium mocht om foto's te nemen maar dat mocht niet
      - 'k Stond inderdaad helemaal vooraan. Ik heb ook de groep ervoor gezien (Lalalover) en ook vooraan blijven staan. Mooi de plaats bijgehouden... Hehe!

      - Ik heb bij vorige optredes ook gevraagd om foto's te nemen. Een mevrouw wist me dan te zeggen dat ik me via de site onderdedraak.be (en een mailtje te sturen) kan inschrijven voor volgend jaar. Dusja, iedereen die wil makkelijk foto's trekken ik zou zegge vraag het aan.

      - 'k Ben net terug van ReBorn & StuBru partytje (St. Baafs) en Milow (St. Jacobs). Milow kan er echt wat van live! En, ik ben bij de fotografen binnengemogen (zonder pas dus) . Die foto's binnen een kleine 12 uurtjes te zien
      SHARPimages.be

      Comment


      • #4
        Re: Gentse Feesten - Buscemi (Live)

        2 en 3 zijn de betere... bij 1 val ik net zoals de man zelf in slaap

        Comment

        Working...
        X