Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zelfklevend fotopapier 9x13

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zelfklevend fotopapier 9x13

    iemand enige suggestie ivm fotopapier A4 vel met 4x 9x13 foto's welke zelfklevend zijn? ik zou dit namelijk willen gebruiken om een uitnodiging te maken.. deze zou ik dan plakken op de voorkant van een kaartje..

    had er gevonden voor 20 foto's aan 8€ maar deze waren mij iets te kostelijk..
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

  • #2
    Re: zelfklevend fotopapier 9x13

    Als 8 Euro al een probleem vormt , Man man ben je dan wel met de juiste hobby bezig. Eigelijk heb je geen zelfklevend papier nodig als je een spuitbus
    3M photomount in huis haalt( rode bussen) kan je het papier gebruiken dat je altijd gebruik voor je afdrukken, en aan de rugzijde spaarzaam met colle bespuiten en op de uitnodiging kleven. Werkt zeer zuiver, kan voor alle fotomontages dienen , maar deze bus kost wel 11 Euro en oneffen centjes verkrijbaar in grafische winkels.

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: zelfklevend fotopapier 9x13

      8 € is het probleem niet maar wel als je weet dat je ongeveer 500 stuks zal nodig hebben.. inkt weet ik dat wat zal kosten..
      maar nu 8€ voor 20 stuks..
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

      Comment


      • #4
        Re: zelfklevend fotopapier 9x13

        fotolabo is veel goedkoper dan de inkt van je printer .. en met die spuitbus zal je er wel meer dan 20 kunnen lijmen, niet? mijn buurvrouw had voor de communie van de kleine ook een handwerkje gemaakt met een foto erin gekleefd als uitnodiging .. MET PRITT .. dat werkt ook en is goedkoper

        druk anders af met laserprinter op zelfklevende etiquetten, dat zal wel minder dan 40 cent per stuk zijn, zekers?

        Comment


        • #5
          Re: zelfklevend fotopapier 9x13

          Een uitnodiging moet geen 10 jaar heel blijven, daarom lijkt de oplossing met de PRITT lijmstift nog niet zo slecht.

          Dubbelzijdige tape kan je ook gebruiken om de foto's op een kaartje te kleven.

          Als je met een spuitbus werkt, dan heb je daarvoor wel een plaats nodig waar het geen groot probleem is dat er wat nevel op de grond komt, binnen in huis zou ik zo'n bus nooit gebruiken, want die nevel gaat alle kanten op.
          Ik heb al heel wat foto's gelijmd met een spuitbus van "Bison" die ik bij den Hubo gekocht heb. Die is goedkoper dan 11 euro, en ik zie nog niets verkeerd aan de foto's die ik daarmee meer dan een jaar geleden gelijmd heb.
          Last edited by Black B@ndit; 19 juli 2007, 11:05.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: zelfklevend fotopapier 9x13

            Waarom maak je niet één bestand met foto en tekst er naast/onder/boven, zoals de geplakte uitvoering er uit zou hebben gezien? En dit dan laten printen bij afdrukcentrale?
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: zelfklevend fotopapier 9x13

              Als je ze iets kleiner maakt kun je er 5 uit 'n A4 halen, en met nog ietsjes te verkleinen kun je zelfs naar 6 gaan.
              Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
              MySite - All your base are belong to us - What you say

              Comment


              • #8
                Re: zelfklevend fotopapier 9x13

                Voor 500 stuks is de oplossing digitaal drukwerk!

                je maakt een PDF bestand op formaat uiteraard en 300 dpi en daarmee ga je naar een digitale drukkerij. Niets te kleven en je tekst is gelijk mee gedrukt.

                MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment

                Working...
                X