Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dourfestival 2007 part two

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dourfestival 2007 part two

    nog wat van dour ...

    op een groot en deftig belicht podium is het flitsen naar artiesten dikwijls verboden, en eigenlijk maar goed ook ...,
    op dour stond bijna iedereen in die manne hun gezicht te flashen , wat veronderstek ik redelijk ambetant moet zijn , maar bon ...

    de eerste sick of it all ..., bij het flitsen krijgt men dikwijls fijne uitvaag fotos waar de actie in vastgelegd word, en ik vond het dan wel fijn dit proberen te gaan vast leggen zonder flits, maar door te gaan pannen met de artiest mee ...., zodat het scherptepunt, hier zijn gezicht toch nog scherp blijft



    nog een sfeer beeld van het publiek



    en de laatste walls of jericho

    foto had erg veel last van ruis, maar kvond hem persoonlijk toch iets hebben door haar lach en de compo

    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

  • #2
    Re: Dourfestival 2007 part two

    Knap, net of je er in zit

    Comment


    • #3
      Re: Dourfestival 2007 part two

      duidelijke voorkeur voor 1 en 2, uitstekend
      De derde vind ik persoonlijk er eentje om er 3 te posten maar niets meer dan dat.

      Comment


      • #4
        Re: Dourfestival 2007 part two

        overduidelijk dat foto 1 en 2 hier uitspringen. Knappe en dynamische beelden. De laatste doet me weinig
        www.festivalnoise.be
        http://www.timmyhaubrechts.be

        Comment


        • #5
          Re: Dourfestival 2007 part two

          Mooie reeks nummer 2 is echt
          HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
          Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

          Comment

          Working...
          X