Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding digitale fotografie bij NTI

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding digitale fotografie bij NTI

    Ik heb me enkele weken terug ingeschreven voor een cursus digitale fotografie aan het NTI omdat een opleiding bij Syntra West niet paste in mijn uurrooster.
    Ik heb de eerste maandelijkse betaling van 85 euro betaald en moet daarna gedurende 8 maanden 59 euro p/m betalen en ik heb nog maar een keer van m'n mentor gehoord ivm de opdrachten, m'n tweede opdracht is nu een week binnen en heb niets gehoord (misschien is hij met verlof).
    Zou ik beet genomen zijn?
    Heeft iemand ervaring met deze type opleiding?
    Graag uw bedenkingen,

    Dreetje

  • #2
    Re: Opleiding digitale fotografie bij NTI

    Oorspronkelijk geplaatst door Dreetje Bekijk bericht
    Ik heb me enkele weken terug ingeschreven voor een cursus digitale fotografie aan het NTI omdat een opleiding bij Syntra West niet paste in mijn uurrooster.
    Ik heb de eerste maandelijkse betaling van 85 euro betaald en moet daarna gedurende 8 maanden 59 euro p/m betalen en ik heb nog maar een keer van m'n mentor gehoord ivm de opdrachten, m'n tweede opdracht is nu een week binnen en heb niets gehoord (misschien is hij met verlof).
    Zou ik beet genomen zijn?
    Heeft iemand ervaring met deze type opleiding?
    Graag uw bedenkingen,

    Dreetje
    Kan je geen contact opnemen met NTI ? Ik denk dat je daar op de juiste plek bent om je vraag te stellen
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding digitale fotografie bij NTI

      Ik heb ongeveer vijf jaar geleden daar de 'gewone' fotografie opleiding gevolgd, en had er geen problemen mee. Ze zijn niet van de snelste, maar ik heb wal altijd antwoord gehad...

      Comment

      Working...
      X