Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modelfotografie : wie wil mij eens op sleeptouw nemen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modelfotografie : wie wil mij eens op sleeptouw nemen ?

    Danig onder de indruk van sommige plaatjes die ik hier bij "mensen en modellen" zie verschijnen is mijn interesse in deze tak van de fotografie sterk gegroeid.

    Bij deze dus een oproep aan de barmhartige Samaritanen onder de studio/model fotografen om me eens op sleeptouw te nemen tijdens eens fotoshoot.

    Ik heb me al wat in deze materie verdiept (boeken, fora, websites, etc ...), maar zou het graag allemaal eens in de praktijk ervaren.

    Vele euro's kan ik er niet aan spenderen, maar de nodige kilometers wil ik er wel voor rijden.

    Alvast bedankt voor elk aanbod,
    TravelToy
    www.christian-bailleul.be | Blog

  • #2
    Re: Modelfotografie : wie wil mij eens op sleeptouw nemen ?

    Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
    Danig onder de indruk van sommige plaatjes die ik hier bij "mensen en modellen" zie verschijnen is mijn interesse in deze tak van de fotografie sterk gegroeid.

    Bij deze dus een oproep aan de barmhartige Samaritanen onder de studio/model fotografen om me eens op sleeptouw te nemen tijdens eens fotoshoot.

    Ik heb me al wat in deze materie verdiept (boeken, fora, websites, etc ...), maar zou het graag allemaal eens in de praktijk ervaren.

    Vele euro's kan ik er niet aan spenderen, maar de nodige kilometers wil ik er wel voor rijden.

    Alvast bedankt voor elk aanbod,
    TravelToy
    Best eens een workshopje volgen of een SD dan ...

    En test het eens met iemand uit je vriendenkring ... zo leer je bij ...
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Modelfotografie : wie wil mij eens op sleeptouw nemen ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      Best eens een workshopje volgen of een SD dan ...

      En test het eens met iemand uit je vriendenkring ... zo leer je bij ...
      Ik begrijp wel dat zo'n workshop geld kost (organisatie, model, visagiste, etc ...) en daar heb ik geen probleem mee, alleen liggen de gemiddelde prijzen (op het moment) een beetje boven wat ik eraan kan spenderen.

      Een SD ... daar zit ik met spanning op te wachten, dus als die er komt ben ik zeker van de partij.

      Uitproberen met iemand uit de vriendekring is ook geen probleem, ware het niet dat ik noch de apperatuur, noch de plaats ervoor heb.

      Toch bedankt voor de tips,
      TravelToy.
      www.christian-bailleul.be | Blog

      Comment


      • #4
        Re: Modelfotografie : wie wil mij eens op sleeptouw nemen ?

        Intussen weet je de apparatuur te vinden, indien je hulp nodig hebt wil ik je wel op weg helpen.
        http://www.torekefoto.be

        Comment

        Working...
        X