Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotosessie topfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotosessie topfotograaf

    Ondertussen 2 fotografen gevonden:

    1) Een kameraad: hadden we al langer beslist, maar we zochten nog een tweede omdat mijn vriendin ook lingerie/beperkt naakt wou proberen, en bij iemand die je goed kent voel je je dan toch wat ongemakkellijker.
    2) Patrick Kaas uit Eindhoven.

    Bedankt voor alle reacties/voorstellen!


    Graag had ik een keer een professionele shoot laten maken van mezelf en mijn vriendin (inclusief visagie, hair styling ed). De bedoeling is een prachtige foto op groot formaat (1m op 1m of iets dergelijks) die een echt wow gevoel creëert. Ben al wat op zoek geweest op het net, maar ben nog niet direct iets tegen gekomen waarvan ik ongelofelijk onder de indruk was. Liefst had ik een low key foto gehad, maar dit is niet noodzakelijk. Het probleem is dat ik nogal veeleisend ben en vrees dat de gewone fotograaf om de hoek niet dat wow gevoel kan creëren, en om dan een shoot te laten doen en erachter te komen dat het wel mooi is, maar niet super vind ik zonde. Is er iemand die een echt goede (top)fotograaf voor modelfotografie kan aanraden? Liefst met richtprijzen en een portfolio op het net. Het mag wat kosten, we zijn er tenslotte al een tijdje voor aan het sparen.. Oja de regio, liefst provincie Antwerpen of Nederlands Brabant, maar voor superkwaliteit zijn we bereid verder te rijden.
    Last edited by renaat; 19 augustus 2007, 12:29. Reden: Fotografen gevonden
    Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

  • #2
    Re: Fotosessie topfotograaf

    Het zit hier vol van de topfotografen ...

    Heb je een idee hoe uw foto er moet uitzien ?
    Denk er aan, om een goeie foto te maken die ook nog een beetje origineel is van één model is al moeilijk...
    Om een wow foto te maken van 2 modellen ( duoshoot ) die nog een beetje origineel is ... Dan moet het al een supppper idee zijn.
    In ierder geval veel shootplezier gewenst en vraag aan de fotograaf dat hij die wow foto hier eens post he !
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: Fotosessie topfotograaf

      Oorspronkelijk geplaatst door renaat Bekijk bericht
      Graag had ik een keer een professionele shoot laten maken van mezelf en mijn vriendin (inclusief visagie, hair styling ed). De bedoeling is een prachtige foto op groot formaat (1m op 1m of iets dergelijks) die een echt wow gevoel creëert. Ben al wat op zoek geweest op het net, maar ben nog niet direct iets tegen gekomen waarvan ik ongelofelijk onder de indruk was. Liefst had ik een low key foto gehad, maar dit is niet noodzakelijk. Het probleem is dat ik nogal veeleisend ben en vrees dat de gewone fotograaf om de hoek niet dat wow gevoel kan creëren, en om dan een shoot te laten doen en erachter te komen dat het wel mooi is, maar niet super vind ik zonde. Is er iemand die een echt goede (top)fotograaf voor modelfotografie kan aanraden? Liefst met richtprijzen en een portfolio op het net. Het mag wat kosten, we zijn er tenslotte al een tijdje voor aan het sparen.. Oja de regio, liefst provincie Antwerpen of Nederlands Brabant, maar voor superkwaliteit zijn we bereid verder te rijden.
      Stuur Lieven Lens maar eens een PM ,naar mijn mening een fotograaf die perfect in staat is uw droomplaat te verwezenlijken. Maar hij is geen topfotograaf ! klopt...hij is een Wow fotograaf,naar mijn mening veel beter dan een professionele fotograaf die 300 euro rekent voor een topfoto.
      Last edited by robert.; 14 juli 2007, 18:20.
      ...zonder camera maak je de beste foto's...

      Comment


      • #4
        Re: Fotosessie topfotograaf

        Kijk eens rond op Mensen & Modellen.
        als je een foto vind die je dat whow gevoel geven kijk dan eens naar de andere postings van die fotograaf.

        Zo vind je de betere fotografen makkelijk terug.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Fotosessie topfotograaf

          De oplossing voor uw vraag is zeer simpel, het is een foute redenering om naar een fotograaf te stappen met in het achterhoofd "Mijnheer we komen voor de WAW foto" Nee kies uit het aanbod van fotografen hier of bijvoorbeeld op Photograaf.be der enkele uit die je aanstaan, doe een sessie met jullie twee bij iedere fotograaf die wil werken op een TFCD basis, dus zonder kosten voor jullie, alleen wat moeite doen.

          Uit de resultaten kies je dan de opname die voor jullie het meest het "WAW" effect in zich heeft, en dat beeld ga je dan laten afwerken op groot formaat.

          Daar draag je zef de kosten van uiteraard want met montage van de afdruk van een formaat van 1 x 1.50 meter zijn 300 euro's rap uitgegeven.Als het kwaliteit is mag het wat kosten, en je heb dan ook een werk in huis dat de tijd kan weerstaan.

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Fotosessie topfotograaf

            Een WAW-foto kun je niet afdwingen, het hangt ook van de modellen af, de ideeen die jullie hebben. En vooral de smaak.
            Ik kan je wel wat namen wat in mijn ogen topfotografen zijn geven, maar ik weet zeker dat jij bij sommige niet graag model wilt staan.
            playboyfotograaf Frank de Mulder,
            Erwin Olaf
            heb je al 2 totaal verschillende top-fotografen. Mag wat kosten zei je? Geloof maar dat deze twee ook wat kosten.
            Wil je meer glamourfotos?
            Frank Doorhof ook een erg goede fotograaf.
            toch playboy maar minder playboy prijs?
            Toonen en Wientjes, Patrick Kaas, Rene de Haan.
            meer commercieler?
            Echt top fotografe en super photoshopster Katja Iconogenic.
            Succes!

            Marco
            Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

            Comment


            • #7
              Re: Fotosessie topfotograaf

              Merelbeke isn't far from anywhere

              We're used to people coming from further.
              Top makeup artists to hand, stylist (with chance to go style shopping with her before the shoot), in-house large format printing too.

              Comment


              • #8
                Re: Fotosessie topfotograaf

                Bedankt voor alle reacties! Ik ben ongetwijfeld een aantal interessante tips tegengekomen. Volgende week komt de vriendin terug uit vakantie en dan zullen we zeker een aantal fotografen contacteren (ook BD'ers).

                Ik kan je wel wat namen wat in mijn ogen topfotografen zijn geven, maar ik weet zeker dat jij bij sommige niet graag model wilt staan.
                playboyfotograaf Frank de Mulder,
                Erwin Olaf
                Indrukwekkend, maar boven budget vrees ik..

                PS: iemand ervaringen met fotograaf Luc Peeters (Wijgaardstraat, Antwerpen)? Heb daar namelijk al mooie dingen gezien in de etalage..

                PS2: een topfotograaf is iemand die topfoto's maakt, en dat hoeft bijlange niet altijd een pro zijn
                Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

                Comment


                • #9
                  Re: Fotosessie topfotograaf

                  Hallo Renaat

                  Hier kan je wat van de fotograaf Luc Peeters (Wijgaardstraat, Antwerpen zijn werk zien. http://www.keoon.be/


                  Groetjes NoName
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotosessie topfotograaf

                    Renaat, zoals Zunoel al aangaf is het subforum "mensen en modellen" een virtuele etalage, je kan naar hartelust alle BD-portretfotografen hun portfolio's bekijken. Doe dat misschien eerst en leg dan via PM contacten met de kandidaten van je keuze.

                    Comment

                    Working...
                    X