Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Queen Elizabeth te Passendale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Queen Elizabeth te Passendale

    Deze namiddag werd opgeofferd om het koninklijk bezoek te "bewonderen" te passendale. Het was uren lang wachten, stilstaan in regen en wind, jammerende kinderen rondom mij en moeilijke belichting maar toch content van deze opnames.
    Jammer dat ik de tijd niet had om naar mijn telelens te wisselen voor de "Missing Man" formatie.









    tot de volgende opname

    Devid
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: Queen Elizabeth te Passendale

    Dat je voor de vliegtuigen in de kou en de regen gaat staan, dat kan ik begrijpen. Maar voor die twee, dat gaat werkelijk mijn petje te boven!
    Bovendien vind ik het absoluut geen geslaagde foto's: alles staat er scherp op. Ik veronderstel dat je toch de bedoeling had om die twee oude tantes te fotograferen? Met een onscherpe achtergrond zou de foto al iets meer zeggen.
    Maar toch kan ik het niet laten bij dergelijke foto's om mijn mening neer te pennen. Het enige geslaagde aan je foto's vind ik (paradoxaal) toch de achtergrond. Ik sta perplex van de bewondering die de mensen hebben voor deze twee kranige oude dames. Zoals die meneer en die vrouw staan te kijken...

    Comment


    • #3
      Re: Queen Elizabeth te Passendale

      Ik had geld gegeven om te kunnen gaan, stond al een tijdje in mijn agenda en toch moeten afgelasten....Hoe was het ivm de veiligheidsregels, doenbaar om ergens te staan of was het terug allemaal achter het lint?

      Ik vind uw fotos zeker niet slecht hoor. Technisch zijn ze allezinds OK maar ze zeggen niet zo veel ivm de gebeurtenis.

      Toch, bedankt voor de beelden

      Comment


      • #4
        Re: Queen Elizabeth te Passendale

        laatste het juiste moment.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Queen Elizabeth te Passendale

          Oorspronkelijk geplaatst door Palyaço Bekijk bericht
          Dat je voor de vliegtuigen in de kou en de regen gaat staan, dat kan ik begrijpen. Maar voor die twee, dat gaat werkelijk mijn petje te boven!
          Bovendien vind ik het absoluut geen geslaagde foto's: alles staat er scherp op. Ik veronderstel dat je toch de bedoeling had om die twee oude tantes te fotograferen? Met een onscherpe achtergrond zou de foto al iets meer zeggen.
          Maar toch kan ik het niet laten bij dergelijke foto's om mijn mening neer te pennen. Het enige geslaagde aan je foto's vind ik (paradoxaal) toch de achtergrond. Ik sta perplex van de bewondering die de mensen hebben voor deze twee kranige oude dames. Zoals die meneer en die vrouw staan te kijken...
          Mocht het Jan modaal zijn geweest die op de foto's stonden , had u waarschijnlijk niet eens gereageerd...zielig om af te geven op mensen die bewondering hebben voor het koningshuis...(niet dat ik een fan ben, maar het gaat hier toch om de foto)

          Mijn voorkeur gaat naar de eerste foto. Mooie kleuren en hier draagt de achtergrond Imho bij tot de foto.
          Bij de tweede trekt de achtergrond meer de aandacht dan het hoofonderwerp .

          De derde is weer een mooie
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: Queen Elizabeth te Passendale

            Leuke foto's.

            En let op.... het belangrijkste is dat ze zelf mooi vindt!

            Comment

            Working...
            X