Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

modellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • modellen

    Wij zijn op zoek naar enkele modellen voor studiowerk op tfcd-basis.
    Omgeving Bilzen
    Interesse?, stuur pm.
    Last edited by oehoe; 11 juli 2007, 14:25.

  • #2
    Re: modellen

    ik ook
    En wie is 'wij'?
    Hiervoor kan je terecht op andere site's
    oa. photograaf.be_modellennet.be_dutchheaven.nl
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: modellen

      Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      ik ook
      En wie is 'wij'?
      Hiervoor kan je terecht op andere site's
      oa. photograaf.be_modellennet.be_dutchheaven.nl
      wij = een beroepsfotograaf en een amateur die dezelfde studio gebruiken.

      Wij hebben als dusdanig geen ervaring met modellen die zich reeds als zodanig profilleren. Dus is het eerst eens zoeken naar een gelegenheidsmodel.

      Comment


      • #4
        Re: modellen

        Dat is het moeilijkste, je hebt nog geen werk om te laten zien en toch zoek je een model, ik ken het en heb het ook is meegemaakt.

        Een tip ... probeer je kenissenkring is vrienden en zeker vriendinnen mogelijk zelfs vrienden en vriendinnen van zoon of dochter. Kan helpen, je zou verbaast zijn wa schoon volk er graag foto's wil.

        Andere oplossing, simpel en direct, een model boeken mits betaling.
        Voordelen je hoeft niks te bewijzen, meestal hebben deze modellen ervaring zodat het ook veel makkelijker werken is.
        Nadeel, het kost je een paar euro's, maar je kan dat delen door twee hé.


        Het boeken van betaalde modellen kan ook via de site Photograaf. be

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: modellen

          Welke omgeving, provincie, land?

          (staat niet in je profiel)
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: modellen

            Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
            Welke omgeving, provincie, land?

            (staat niet in je profiel)
            Het bericht is reeds aangepast en Bilzen toegevoegd.

            Comment


            • #7
              Re: modellen

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Dat is het moeilijkste, je hebt nog geen werk om te laten zien en toch zoek je een model, ik ken het en heb het ook is meegemaakt.

              Een tip ... probeer je kenissenkring is vrienden en zeker vriendinnen mogelijk zelfs vrienden en vriendinnen van zoon of dochter. Kan helpen, je zou verbaast zijn wa schoon volk er graag foto's wil.

              Andere oplossing, simpel en direct, een model boeken mits betaling.
              Voordelen je hoeft niks te bewijzen, meestal hebben deze modellen ervaring zodat het ook veel makkelijker werken is.
              Nadeel, het kost je een paar euro's, maar je kan dat delen door twee hé.


              Het boeken van betaalde modellen kan ook via de site Photograaf. be

              MVG, Jeff
              Mogelijk heb je daar gelijk in om meteen een ervaren model te boeken.
              Kwestie dat om je er makkelijker door te sleuren.

              Greetz

              Comment


              • #8
                Re: modellen

                Trek je stoutste schoenen aan, stel jezelf op aan een station of druk bezochte bushalte, neem je grootste tele en dikste body mee en spreek de eerste de beste kandidaat aan. Succes gegarandeerd en nog dikke fun ook.

                Neem eventueel ter plaatse een foto en laat het resultaat aan je model in spe zien (als de foto op iets trekt tenminste)

                Extra tip : met goed weer zijn mensen beter gezind en heb je dus nog meer kans op succes.

                Mvg,
                TravelToy.

                PS 'k heb het zelf al geprobeerd en het werkt echt.
                www.christian-bailleul.be | Blog

                Comment


                • #9
                  Re: modellen

                  Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
                  Trek je stoutste schoenen aan, stel jezelf op aan een station of druk bezochte bushalte, neem je grootste tele en dikste body mee en spreek de eerste de beste kandidaat aan. Succes gegarandeerd en nog dikke fun ook.

                  Neem eventueel ter plaatse een foto en laat het resultaat aan je model in spe zien (als de foto op iets trekt tenminste)

                  Extra tip : met goed weer zijn mensen beter gezind en heb je dus nog meer kans op succes.

                  Mvg,
                  TravelToy.

                  PS 'k heb het zelf al geprobeerd en het werkt echt.
                  En de biggest fun is dat ik een draai rond mijn oren krijg en kun jij lachen

                  Comment


                  • #10
                    Re: modellen

                    Oorspronkelijk geplaatst door oehoe Bekijk bericht
                    En de biggest fun is dat ik een draai rond mijn oren krijg en kun jij lachen
                    Nee, nee, serieus.

                    2 voorbeelden uit de realiteit :

                    - ik kom een "Gothische Model" tegen op straat. Ik neem een foto en die dame spreekt mij aan. Resultaat te bekijken op mijn site.

                    - ik passeer een parkje en daar staat een bevallige jonge dame op de bus te wachten. Ik vraag of ze nog lang moet wachten. "Toch nog even" zegt ze. Resultaat een shoot in het parkje achter de bushalte.

                    Mvg,
                    TravelToy

                    PS Zelf ben ik zeker geen supermodel met een lichaam als Stallone en een kop als Brad Pitt, dus dat mag ook geen excuus zijn.
                    www.christian-bailleul.be | Blog

                    Comment


                    • #11
                      Re: modellen

                      en vergeet niet alles netjes op contract te zetten....

                      goeie afspraken maken goeie vrienden.... anders achteraf wel eens kans op miserie
                      some toys 4 big boys
                      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                      Comment


                      • #12
                        Re: modellen

                        Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
                        Nee, nee, serieus.

                        2 voorbeelden uit de realiteit :

                        - ik kom een "Gothische Model" tegen op straat. Ik neem een foto en die dame spreekt mij aan. Resultaat te bekijken op mijn site.

                        - ik passeer een parkje en daar staat een bevallige jonge dame op de bus te wachten. Ik vraag of ze nog lang moet wachten. "Toch nog even" zegt ze. Resultaat een shoot in het parkje achter de bushalte.

                        Mvg,
                        TravelToy

                        PS Zelf ben ik zeker geen supermodel met een lichaam als Stallone en een kop als Brad Pitt, dus dat mag ook geen excuus zijn.
                        Niet te bescheiden, je verschijning sloeg eens een hele lingeriezaak met verstomming

                        Grtz

                        Comment


                        • #13
                          Re: modellen

                          Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                          Niet te bescheiden, je verschijning sloeg eens een hele lingeriezaak met verstomming

                          Grtz
                          Ja, maar dat zal zeker niet geweest zijn door mijn natuurlijke "schoonheid". Een 1m88 grote in - met dode vliegen bezaaide - motorkledij gehulde, langharige manspersoon in een lingeriezaak ... dat kan niet anders dan ... wel euhm .. indruk maken zeker ?

                          Mvg,
                          TravelToy.
                          www.christian-bailleul.be | Blog

                          Comment

                          Working...
                          X