Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sensorcleanen waar ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sensorcleanen waar ??

    Hallo,

    Ik woon in Veurne (westhoek) en zoek in de buurt een fotowinkel waar ze je sensor ter plaatse cleanen, zonder te moeten opsturen naar Canon dus.

    Ik weet dat ze dat doen bij foto Konijnenberg in Turnhout, maar zoek dus een gelijkaardige winkel ergens in West-Vlaanderen.

    Ik durf er niet zelf aan te beginnen voordat ik iemand anders het zien doen heb.

    Alvast bedankt!
    Mvg. Renzowoef
    Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

  • #2
    Re: Sensorcleanen waar ??

    Ik heb ooit eens reclame gezien van een Canon center in Boezinge.Volgens de reclame veel canonmateriaal,waarschijnlijk kuisen ze ook sensors.Ik ben in de winkel nooit geweest,maar heb de winkel langs de baan gezien toen ik naar de shakedown van de historics (Ypres rally) reed. Ligt op de baan tussen Langemark en Boezinge.Even informeren.

    Comment


    • #3
      Re: Sensorcleanen waar ??

      Even nagekeken: Canonline Langemarkseweg 19b Boezinge.057/360300
      info@canonline.be/ www.canonline.be
      Anders voor gewoon stof gebruik ik arctic butterfly sl700.(Konijn)Geen hard contact met sensor en werkt goed.Indien na enkele passages met de butterfly nog hinderlijk stof:sensor swabs en eclipse.

      Comment


      • #4
        Re: Sensorcleanen waar ??

        Het is een eindje van bij jou maar toch al een stuk dichter als Konijn maar ik ben net terug van Art&Craft om mijn sensor te laten reinigen.
        Sensor is terug stofvrij en dat voor €50

        Art & Craft Media nv
        Brugsesteenweg 466
        9030 Gent (Mariakerke)

        De 2 personen die de reiniging doen hebben van zowel Canon als Nikon hebben van de respectievelijke firma's een opleiding gekregen.

        Comment


        • #5
          Re: Sensorcleanen waar ??

          Al 137 maal gelezen en nog maar 2 winkels in mijn "buurt" ze zeggen dat de westhoek een boerengat is, en ik zal dat maar beginnen te geloven zeker

          Alvast bedankt voor de 2 antwoorden, ik zal eens informeren in die winkel canonline, anders wordt het een tripje naar Gent
          Mvg. Renzowoef
          Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

          Comment


          • #6
            Re: Sensorcleanen waar ??

            In gent zit er een kerel die het je haarfijn uitlegt en het ook voor je doet en test. Er zijn heel veel mensen die bij hem gaan en hij doet het voor ik meen 20 euro. Hij heeft ook alle uitleg zoda je het devolgende keer zelf kan doen.
            Je moet maar eens zoeken op deze site naar "sensorcleaning"en je zal Roland wel vinden op deze site.

            IK had mijn sensor laten cleanen bij focilux in Gent..55 euro betaald. Direct naar Roland gereden om te testen (want ik kende hem net en wist niet dat hij dat deed) en er zten nog 3 grote vlekken op mijn sensor...dus 55 euro in de vuilbak. En Roland heeft toen mijn sensor GRATIS gecleaned en alles is nu zuiver.

            Succes
            Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

            Comment

            Working...
            X