Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rugzak

    Ik ga begin augustus de hoogste toppen van de aplen opzoeken, uiteraard met fototoestel en 3 lenzen... alleen moet ik die allemaal mee naar boven krijgen en aangezien ik ook nog ander dingen (jasje, eten, ed) meenemen zocht ik naar een rugzak waar ik dit allemaal in kwijt kon. Ik heb al gezocht (en gevonden) naar de zakken van Lowepro maar die slagen bij mij toch niet direct aan (of te groot, of te klein). En daarom wou ik jullie proffesionel hulp inroepen want zonder zak ga ik niet ver geraken
    Dus kennen jullie misschien een goed merk dat 3 lenzen kan "opslagen" en de bijhorende filters kan wegsteken waarbij nog een ruim genoeg plaats is voor andere dingen.
    Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

  • #2
    Re: Rugzak

    Als ik naar je materiaal kijk moet de De Lowepro Orion AW dit toch kunnen herbergen en nog plaats overhouden voor andere zaken?
    En ik zou overwegen om het statief niet mee te nemen - bij dergelijke tochten is dit eerder een last dan een zegen.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Rugzak

      Hey tom, als je vooral dagtochten gaat maken denk ik dat de Tamrac Adveture reeks wel iets is.

      http://www.tamrac.com/frame_adv.htm

      Mvg

      Willem
      Nikon D90 / Nikon 18-70mm f:3,5~4,5 / Nikon 35mm f:1,8 / Nikon 50mm f:1,4 / Sigma 120-300mm f:2,8 / Sigma 10-20mm f:4~5,6 / Nikon SB600

      Comment


      • #4
        Re: Rugzak

        Oorspronkelijk geplaatst door Willem@home Bekijk bericht
        Hey tom, als je vooral dagtochten gaat maken denk ik dat de Tamrac Adveture reeks wel iets is.

        http://www.tamrac.com/frame_adv.htm
        Beste Willem,

        dankje voor de tip over tamrac alleen, er is maar 1 winkel in belgië die dit merk verkoopt en die is wel uitzonderlijk ver af. En mijn vader vondt het dan ook niet de moeite om helemaal tot daar te rijden. en nu vroeg ik mij af of jij niet een andere winkel weet dan degene die via hun site te vinden is?
        Toch al bedankt
        Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

        Comment


        • #5
          Re: Rugzak

          www.geheugenkaart.be, in putte bij mechelen
          www.fotorubens.be, in antwerpen en wilrijk
          www.studio73.be, in geel, mol, turnhout en lommel
          aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...


          doe ik dat lekker niet!

          Comment


          • #6
            Re: Rugzak

            Foto Rubens in Wilrijk is toch ook niet ver voor jou - http://www.foto-rubens.be/content/fotorubens/site/5759 - en hun prijzen liggen heel, heel goed.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment

            Working...
            X