Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zending Pixum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zending Pixum

    Ik kreeg vandaag mijn zending foto's binnen van pixum. Groot was mijn verbazing toen de post hier een vierkante kartonnen doos afleverde. Ik had een hele reeks 20X30 formaat besteld en één 30X45. Bleek dat ze het grootste formaat tussen een kartonnen hoes dubbelgeplooid in de doos hadden verpakt. Ik vreesde het ergste en mijn voorgevoel was juist. De foto had een lelijke neep middenin. Is dit de gebruikelijke manier om een dergelijk formaat te verzenden? Heb ondertussen al een mailtje gezonden met mijn bevindingen, de foto is heel goed van kwaliteit maar de verpakking mag toch wel wat verzorgder vind ik. Heeft nog iemand van jullie al zulke flaters tegengekomen met Pixum of ben ik de enige. Ben benieuwd wat ik als antwoord ga krijgen. Het is duidelijk hun fout en niet van de post want het pakje zelf was in goede staat enkel de inhoud was om te huilen
    Ik wilde hier toch even mijn teleurstelling uiten, ik had nog zo uitgekeken naar het resultaat van die vergroting.
    Hoop dat het vlug goed komt en ik mijn pronkstuk kan inkaderen
    Groetjes.......
    @mimi
    "There is no path
    You create it
    Once you set out to walk it"

    Canon 350D + canon 28-135 IS USM

  • #2
    Het is de eerste keer dat ik zoiets hoor over pixem, normaal leveren ze daar toch op een goede manier hoor, maar je zal vast en zeker reactie krijgen op die e-mail naar pixum, hopelijk een positieve.

    greetz
    My Flickr

    Comment


    • #3
      Wat doen ze daar met een 50x70 poster? In 4 vouwen??

      Laat vooral ook weten hoe het afloopt mimi...

      Comment


      • #4
        ze gaan niet groter dan 30*45
        euh normaal leveren ze da in een koker
        en bij mij de laatste keer dan nog es extra in een grote doos (had ook gewone formaten besteld)
        heb een bestelling hangende bij hun (al de derde) en daar zit ook een 30*40 bij
        denk da die volgende week zal arriveren
        'k laat je nog iets weten
        maar normaal gezien zullen ze wel positief reageren op jouw probleem zenne
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Hallo,
          Vandaag vriendelijk mailtje gekregen van pixum waarbij ze hun excuses aanboden voor de geknikte poster. Bijgevoegd zat een tegoedboncode die ik kan gebruiken voor een volgende bestelling.
          Komt alles dus toch nog goed. Van service gesproken
          Wil er wel nog bijvertellen dat de poster van 30X45 van zeer goede kwaliteit was, mijn G3 kan blijbaar deze vergrotingen goed aan.
          Groetjes
          @mimi
          "There is no path
          You create it
          Once you set out to walk it"

          Canon 350D + canon 28-135 IS USM

          Comment


          • #6
            Ik heb mijn bestelling van Pixum en Colormailer gisteren gekregen
            De 50x70 van Colormailer (mijn fotocollage): terug uitstekende kwaliteit
            Pixum: 77 foto's 10x15, 14 foto's 13x18, 33 foto's 20x30 en 1 foto 30x45
            Goeie kwaliteit maar bij de 33 A4's zijn er 10 die ik ni goe vond
            toeval of niet: 't gaat bijna altijd om die paasbloemen
            da geel en groen was vol met spikkels
            heb een mailtje gestuurd
            ze voeren nu juist een campagne voor de 20x30 foto's (slecht 69 cent)
            zou de mindere kwaliteit van die 10 foto's daar mee te maken hebben ?
            maar al de andere foto's zijn dus wel dik in orde
            't is raar
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              De laatste keer was mijn 30x45 ook in een doos verpakt, maar zonder probleem. Al mijn foto´s van pixum zijn altijd al perfect geweest.
              Jos
              http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

              Comment


              • #8
                Pixum heeft vlug gereageerd (da's positief)
                Ze willen 1 à 2 foto's hebben om te zien wat er juist scheelt
                ga ze straks op de post doen
                ben es benieuwd
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  ben es benieuwd
                  Awel, ik ook.
                  @mimi
                  "There is no path
                  You create it
                  Once you set out to walk it"

                  Canon 350D + canon 28-135 IS USM

                  Comment


                  • #10
                    Je moet toch geen foto's aanvaarden met een plooi in 't midden???
                    Terugsturen zou ik zeggen en opnieuw of geld terug.
                    Wie hangt nu een foto met een neep in 't midden op???
                    Zal wel een jobstudentje zijn, bij Pixum verpakkingsdienst, die wat te diep in 't glas gekeken heeft...
                    Pixum levert toch normaal goede kwaliteit af dacht ik...

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb dit ook aan de hand gehad. Ik had een 100tal foto's besteld in kleiner formaat en 1 'grote'. Die grote was volledig geplooid. Na 2 mailtjes heb ik een tegoedbon gekregen. Ik was ook wel tevreden over de kwaliteit ; alleen jammer dat ze geen stevigere eveloppes gebruiken...
                      Canon 300D | Canon EF-S 18-55 | SIGMA 28-300 f3.5-6.3 | Speedlight 420EX
                      Canon IXUS 800IS
                      Lidnummer: BD0152BE |
                      http://tomvandenberk.be

                      Comment


                      • #12
                        mijn eerste grote foto's zaten in een koker en dan nog es in een grote doos samen met de gewone formaten
                        de laatste keer kreeg ik een doos zo groot als A4 en daarin de 30*40 in een dikke karton gebogen; was dus niet geplooid !!!
                        heb nu 2 van de 10 A4-foto's teruggestuurd zodat ze kunnen zien wat er mis is
                        waarschijnlijk zal ik ook een tegoedbon krijgen
                        heb dat de eerste keer ook gekregen
                        ze zijn wel correct hoor
                        en de kwaliteit is nog altijd zeer goed hoor en de prijzen zijn weer gezakt voor Pasen
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Met verbazing lees ik hier een paar berichten over geklungel met foto's bij Pixum. Ikzelf kan absoluut niet klagen over de service van Pixum. Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst. Gisteren kreeg ik echter een e-mail met daarin hun paas-promoties. Omdat mijn bestelling nog niet geconfirmeerd was heb ik een mailtje naar de klantendienst gestuurd met de vraag of die promotie ook op mijn bestelling van toepassing zou zijn. Deze morgen kreeg ik al volgend berichtje terug:

                          Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is. Helaas moet ik u meedelen dat het technisch gezien niet mogelijk is om na afloop van een bestelproces nog een tegoedbon code of een bonus te honoreren.

                          In plaats daarvan willen we u graag een tegoedbon aanbieden voor uw volgende bestelling:
                          Bonus goederenwaarde: 2 €
                          Geldig tot en met: 31.12.2003

                          Ik heel blij natuurlijk , de tegoedbon is meer waard dan het verschil in prijs per foto.

                          Groetjes,
                          Arne
                          http://www.arnesmeets.tk

                          Comment


                          • #14
                            Heb gisteren ook m'n eerste pixum bestelling teogekregen; een 30 tal foto's in het kleinste formaat.

                            Ben heel tevreden van de kwaliteit!
                            http://www.lionsliedekerke.be
                            http://www.pixum.nl/members/quadrifoglio

                            Comment


                            • #15
                              bij mijn laatste pixum bestelling lag de fout niet bij de verzenddienst maar bij mijn postbode (die ik dan ook gezegd heb dat jij naar zijn eindejaarskadooke mag fluiten dit jaar) hij had m'n 30x20cm vergrotingen in m'n brievenbus GEPERST ... 5 v.d. 10 waardelooos, de rest kon erdoor, heb een procedure opgestart via de post : resultaat, LANG WACHTEN, zoals hun priorzendingen, POST sucks

                              Comment

                              Working...
                              X