Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoppen in Japan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoppen in Japan

    Ik ben net terug van een namiddag shoppen in Japan en mijn interesse ging dan vooral uit naar ... idd

    The placed to be is Akihabara district in Tokyo. Daar is alles te vinden wat met electronica te maken heeft. Sinds 2 jaar is er een groot shopping center geopend met de naam Yodobashi-Akiba

    Ikzelf heb er een Sigma lens gekocht 10-20.

    1) Een D200 body moet er 178857 yen kosten ofwel €1.072
    2) Een S5Pro Fuji body is dan weer 245714 yen ofwel €1473
    3) Een Canon EOS 1D Mark III 474285 yen ofwel €2843
    4) Een 10-20 Sigma lens (voor mijn Nikon) was 64500 yen ofwel €386

    Nu moet ik erbij zeggen dat de body's komen met Japanse garantie en geen internationale. Lensen daarentegen wel met int. garantie.


    Misschien heb je er wat aan.

  • #2
    Re: Shoppen in Japan

    ik heb (meer dan een jaar geleden) mijn sigma 10-20 gekocht in Livigno in Italië voor 370 euro... dus das zelfs nog goedkoper...
    dan ga ik dit jaar in Livigno toch eens rondkijken naar een mkIII, misschien is hij daar ook te vinden voor minder dan 3000 euro
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Shoppen in Japan

      Ook ik ben hier in April geweest, het is gewoon een spektakel om hier rond te lopen. Ik wilde hier een 18-200 Nikkor lens aanschaffen maar heb het niet gedaan. Bij terugkomst in Nederland heb ik hem hier gekocht en helaas 300 euro meer uitgegeven
      Nikon D200
      Nikkor 50 1,8 / 18-200 3,5 VR / 28-70 2,8 / 70-200 2,8 / SB800.

      Comment


      • #4
        Re: Shoppen in Japan

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        ik heb (meer dan een jaar geleden) mijn sigma 10-20 gekocht in Livigno in Italië voor 370 euro... dus das zelfs nog goedkoper...
        dan ga ik dit jaar in Livigno toch eens rondkijken naar een mkIII, misschien is hij daar ook te vinden voor minder dan 3000 euro
        Matthias,
        Ik ga volgende maand naar Livigno.

        Heb je wat namen van winkels met goedkoop fotomateriaal?

        mvg
        Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

        Comment


        • #5
          Re: Shoppen in Japan

          Gisteren nog eens naar het shopping center geweest. Heb me een grip voor mijn D200 gekocht en een extra batterij
          De grip was 16.000 yen = €96
          De batterij was 6743 yen = €40
          Alles origineel natuurlijk!

          Toch een ferm pak minder als bij ons in Be

          Comment


          • #6
            Re: Shoppen in Japan

            Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Gisteren nog eens naar het shopping center geweest. Heb me een grip voor mijn D200 gekocht en een extra batterij
            De grip was 16.000 yen = €96
            De batterij was 6743 yen = €40
            Alles origineel natuurlijk!

            Toch een ferm pak minder als bij ons in Be
            Jammer anderzijds dat de gewone dingen des levens zo duur zijn in Japan, ik was er al lang op reis geweest.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment

            Working...
            X