Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro en closeup forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macro en closeup forum

    Ik heb de indruk dat het macro en close up forum synoniem is met het fotograferen van vieze beesten. Technisch allemaal dik in orde, hier en daar wel een plaat die NG jaloers zou maken... maarre doorgaans elk gebrek aan creativiteit. 100 keren een vleesvlieg moeten zien is voor mij echt meer dan genoeg. Jongens en meisjes breng AUB eens wat meer ideëen in het macrobereik dan domweg een nog betere view te brengen van de zoveelste ******vlieg. Dank U.

    Marc
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

  • #2
    Re: Macro en closeup forum

    Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Ik heb de indruk dat het macro en close up forum synoniem is met het fotograferen van vieze beesten. Technisch allemaal dik in orde, hier en daar wel een plaat die NG jaloers zou maken... maarre doorgaans elk gebrek aan creativiteit. 100 keren een vleesvlieg moeten zien is voor mij echt meer dan genoeg. Jongens en meisjes breng AUB eens wat meer ideëen in het macrobereik dan domweg een nog betere view te brengen van de zoveelste ******vlieg. Dank U.

    Marc
    in plaats van op het forum hier te zitten zagen, post er zelf dan eens wat foto's...
    misschien kan je zo een 'nieuwe trend' in het macroforum starten, maar door hier te zitten vloeken ga je echt niet ver geraken hoor

    laat maar zelf eens zien wat jij bedoelt met "creativiteit" in de macrofotografie, of geef eens wat voorstellen van ideeën
    ik wacht geduldig op enkele mooie foto's van jou


    DANKU
    Last edited by Matthias; 1 juli 2007, 11:21.
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Macro en closeup forum

      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      in plaats van op het forum hier te zitten zagen, post er zelf dan eens wat foto's...
      misschien kan je zo een 'nieuwe trend' in het macroforum starten, maar door hier te zitten vloeken ga je echt niet ver geraken hoor

      laat maar zelf eens zien wat jij bedoelt met "creativiteit" in de macrofotografie, of geef eens wat voorstellen
      ik wacht geduldig op enkele mooie foto's van jou
      Waarom zou ik... Ik kijk gewoon graag naar goede foto's, en ik blijf op mijn honger zitten. Enne vloeken doe ik niet, ik probeer alleen - als evenwaardig lid van BD - een constructieve kritiek te geven. Ik zou je oproep tot 'nieuwe trend' willen richten tot ALLE macrofotografen hier op het forum.

      Marc
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Macro en closeup forum

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Waarom zou ik... Ik kijk gewoon graag naar goede foto's, en ik blijf op mijn honger zitten. Enne vloeken doe ik niet, ik probeer alleen - als evenwaardig lid van BD - een constructieve kritiek te geven. Ik zou je oproep tot 'nieuwe trend' willen richten tot ALLE macrofotografen hier op het forum.

        Marc
        dus
        jij wil andere foto's zien (creatiever) en je weigert zelf een voorstel te doen of even te illustreren wat je eigenlijk wil, nou ja...

        een klein voorbeeldje kan er toch af? als je zelf meer creativiteit wil, dan neem ik aan dat je wel een beeld hebt van wat je bedoelt met creativiteit
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Macro en closeup forum

          http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

          Comment


          • #6
            Re: Macro en closeup forum

            Beschouw de vraag van de TS als een uitnodiging en drijf de discussie niet op de spits.
            Misschien wil hij zelf wat creatiever zijn, maar zoekt nog wat inspiratie.

            Mod. Lut

            Comment


            • #7
              Re: Macro en closeup forum

              Andere monsters, in plaats van ******vliegen?

              One day, I would like to make nice pictures :-)
              www.lucaskoijen.nl

              Comment


              • #8
                Re: Macro en closeup forum

                Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                Dit zal de juiste link zijn denk ik:

                Comment


                • #9
                  Re: Macro en closeup forum

                  Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                  Dit zal de juiste link zijn denk ik:
                  http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29
                  t'is altijd gemakkelijker een definitie erbij te halen dan zelf een mening te hebben nietwaar ?

                  Marc
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Macro en closeup forum

                    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                    Beschouw de vraag van de TS als een uitnodiging en drijf de discussie niet op de spits.
                    Misschien wil hij zelf wat creatiever zijn, maar zoekt nog wat inspiratie.

                    Mod. Lut
                    Eigenlijk zeg je gewoon hetzelfde als de andere posts maar er zit een mooie strik rond .

                    Trouwens weet de TS wel hoe moeilijk het kan zijn een *****vlieg mooi in beeld te brengen ?
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #11
                      Re: Macro en closeup forum

                      Oorspronkelijk geplaatst door Luckyluke Bekijk bericht
                      Andere monsters, in plaats van ******vliegen?

                      Hey das het cookiemonster ! Maak eens een closeup van zijn koekjes met zijn kruimels

                      Marc
                      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Macro en closeup forum

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                        t'is altijd gemakkelijker een definitie erbij te halen dan zelf een mening te hebben nietwaar ?

                        Marc
                        Ik gaf gewoon de juiste link daar de bovenstaande niet werkte.
                        Ik heb heus wel een eigen mening maar voel me niet genoodzaakt deze steeds te ventileren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Macro en closeup forum

                          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                          dus
                          jij wil andere foto's zien (creatiever) en je weigert zelf een voorstel te doen of even te illustreren wat je eigenlijk wil, nou ja...

                          een klein voorbeeldje kan er toch af? als je zelf meer creativiteit wil, dan neem ik aan dat je wel een beeld hebt van wat je bedoelt met creativiteit

                          Wel ja, ik wilde in feite niks voorkauwen(sp?). Creativiteit is nu eenmaal niet te sturen.

                          Maarja:

                          een aantal ideêen:

                          Maak eens een paar foto's (in ZW/W - waarom niet) van echte vieze beesten: pissebedden, spinnen, schorpioenen enz.

                          Voor de vlinderfotografen: fotografeer motten (je zal versteld staan wat een kleurenpracht motten kunnen brengen)

                          werk abstract, durf eens risico te nemen toon dat wat IK nog nooit gezien heb ....

                          Marc
                          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Macro en closeup forum

                            Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                            Eigenlijk zeg je gewoon hetzelfde als de andere posts maar er zit een mooie strik rond .

                            Trouwens weet de TS wel hoe moeilijk het kan zijn een *****vlieg mooi in beeld te brengen ?
                            De TS weet dat, mijn punt is alleen dat ik gewoon wat meer variatie zou willen zien. Mijn respect voor de mensen die dat klaar krijgen wat ik niet kan.

                            Marc
                            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Macro en closeup forum

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                              Wel ja, ik wilde in feite niks voorkauwen(sp?). Creativiteit is nu eenmaal niet te sturen.

                              Maarja:

                              een aantal ideêen:

                              Maak eens een paar foto's (in ZW/W - waarom niet) van echte vieze beesten: pissebedden, spinnen, schorpioenen enz.

                              Voor de vlinderfotografen: fotografeer motten (je zal versteld staan wat een kleurenpracht motten kunnen brengen)

                              werk abstract, durf eens risico te nemen toon dat wat IK nog nooit gezien heb ....

                              Marc
                              Ideeen genoeg precies dus aan de slag man. Gebruik je materiaal ipv het laten stof te vangen in je tas
                              BD0497BE : Nikon body + glas
                              www.RudyVerrijt.info

                              Comment

                              Working...
                              X