Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gezocht, omgeving Adegem.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gezocht, omgeving Adegem.

    Ik ben op zoek naar een Minolta-Sony DSLR bezitter in de omgeving van Adegem.

    Niet een bepaald iemand hoor. Gewoon iemand die niet te ver van mij vandaan woont en die me eens een lens op zijn zou camera wil laten testen.

    Ik heb namelijk mijn twijfels over een bepaalde lens die back-focus vertoont.
    De eeuwige vraag of het aan de camera, aan de lens of aan beiden ligt, dus.

    De lens eens op een andere camera kunnen steken zou waarschijnlijk al veel kunnen verduidelijken hoop ik.

    Vandaar mijn oproep. Bij voorbaat dank aan om het even wie reageert, ik zal U eeuwig dankbaar zijn....of toch een redelijke tijd in elk geval .

  • #2
    Re: Hulp gezocht, omgeving Adegem.

    Niemand?

    Het mag dus ook ietsje verder zijn hoor. Iemand van rond Gent, Brugge, Zelzate,...met een D5, een D7 of een Sony Alpha100? Iedereen in een straal van 30 km valt binnen mijn bereik .

    Je hoeft de deur niet uit, ik kom wel tot bij U.

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gezocht, omgeving Adegem.

      Zou je bv niet naar de winkel kunnen gaan waar je de lens of toestel gekocht hebt en daar even op een ander toestel testen?

      mvg

      Willem
      Nikon D90 / Nikon 18-70mm f:3,5~4,5 / Nikon 35mm f:1,8 / Nikon 50mm f:1,4 / Sigma 120-300mm f:2,8 / Sigma 10-20mm f:4~5,6 / Nikon SB600

      Comment


      • #4
        Re: Hulp gezocht, omgeving Adegem.

        Hoi Willem,
        Het is dus een tweedehands lens die ik gekocht heb van een Duitse verkoper.
        Om daarmee nou naar een winkel te gaan om deze eens op een nieuw toestel te testen dat zie ik eerlijk gezegd niet hard zitten.
        Het zou me trouwens verwonderen dat ze in een winkel zoiets op prijs zouden stellen.
        Maar toch bedankt voor de tip.
        Last edited by leonbidon; 30 juni 2007, 12:08.

        Comment

        Working...
        X