Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genk on Stage '07 - Zondag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Genk on Stage '07 - Zondag

    Ziezo de laatste in de reeks







    Alles terug te vinden op mijn Site
    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: Genk on Stage '07 - Zondag

    Mooi reeks
    Sfeer zit er goed in.
    Voorkeur voor 1 en 2.
    Een Canon en een paar bokaalglazen.

    Comment


    • #3
      Re: Genk on Stage '07 - Zondag

      mooie reeks, heel expressieve 1 en 2

      Comment


      • #4
        Re: Genk on Stage '07 - Zondag

        Mijn ervaring is dat het rode licht op de podia te hevig zijn om (mooie) foto's te maken. Rood is vaak mooi maar trôp is teveel. Ik probeer dan al eens de kleuren "wat natuurlijker" te maken. Ik heb de vrijheid genomen twee van de opnames van dit topic aan te passen zodat de kleuren mij mooier overkomen. Vinden jullie dit een verbetering?
        Aan de starter van dit topic : indien je liever hebt dat deze foto verwijderd wordt laat aub iets weten. Sorry dan. Een nieuw topic starten met de foto's van een ander vind ik niet kunnen.
        Last edited by LJ Tom; 28 juni 2007, 18:49. Reden: foto's achter link gezet

        Comment


        • #5
          Re: Genk on Stage '07 - Zondag

          [QUOTE=vinstermik;1459704]Mijn ervaring is dat het rode licht op de podia te hevig zijn om (mooie) foto's te maken. Rood is vaak mooi maar trôp is teveel. Ik probeer dan al eens de kleuren "wat natuurlijker" te maken. Ik heb de vrijheid genomen twee van de opnames van dit topic aan te passen zodat de kleuren mij mooier overkomen. Vinden jullie dit een verbetering?
          Aan de starter van dit topic : indien je liever hebt dat deze foto verwijderd wordt laat aub iets weten. Sorry dan. Een nieuw topic starten met de foto's van een ander vind ik niet kunnen.
          [center]

          Ik vind deze alleszins al een heel verbetering.
          Hoe heb je het gedaan, alleen rood weg genomen?

          mvg
          Staf

          Comment


          • #6
            Re: Genk on Stage '07 - Zondag

            Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
            Mijn ervaring is dat het rode licht op de podia te hevig zijn om (mooie) foto's te maken. Rood is vaak mooi maar trôp is teveel. Ik probeer dan al eens de kleuren "wat natuurlijker" te maken. Ik heb de vrijheid genomen twee van de opnames van dit topic aan te passen zodat de kleuren mij mooier overkomen. Vinden jullie dit een verbetering?
            Bij de tweede is dit zeker geslaagd te noemen (bij de eerste niet zo, vind ik)
            Trouwens een hele mooie die tweede
            Canikon 40D - D200, D300

            Comment


            • #7
              Re: Genk on Stage '07 - Zondag

              Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf Bekijk bericht
              Hoe heb je het gedaan, alleen rood weg genomen?

              mvg
              Staf
              Curven wat bijgewerkt en daarna "rood" wat verminderd, niet meer, niet minder.

              TOCH NOG DIT : Vind het zelf mooi die originele foto's. Daar wil ik dan ook niets op aanmerken. Alleen de kleur, maar dat ligt vaak niet aan de fotograaf ook niet in dit geval
              Last edited by vinstermik; 28 juni 2007, 10:30.

              Comment


              • #8
                Re: Genk on Stage '07 - Zondag

                Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                Curven wat bijgewerkt en daarna "rood" wat verminderd, niet meer, niet minder.

                TOCH NOG DIT : Vind het zelf mooi die originele foto's. Daar wil ik dan ook niets op aanmerken. Alleen de kleur, maar dat ligt vaak niet aan de fotograaf ook niet in dit geval

                Persoonlijk vind ik de originele, met meer rood, beter. Stemmiger en met meer concertsfeer. Als je rood weghaalt, krijg je al gauw een vreemd lijktintje in sommige delen van het gezicht; Voor mij mocht dit blijven zoals het was. Toffe beelden trouwens , zeker de eerste twee.

                Comment


                • #9
                  Re: Genk on Stage '07 - Zondag

                  Dana Winner vind ik wel knap (de foto dan)

                  Straks word ik nog een fan, God verhoede....
                  Alpha male no more.
                  Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
                  FB: Joska Joska.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Genk on Stage '07 - Zondag

                    Hoi stijn,
                    Drie knappe platen, even een vraagje, had je een fotopas?
                    We (ik en vvm1) stonden bij daan op 20-30 meter van het podium, na enkele foto's komt er een jong van de organisatie zeggen dat we het toestel moeten wegdoen.
                    Dat hebben we dan maar gedaan om niet in de problemen te raken.
                    Ik zag dat je in de frontstage stond, maar ook niet heel lang daarmee dat ik dacht dat ze u mischien ook hadden weggejaagd.


                    Groetjes
                    Manu
                    http://emanuelsphotos.fotopic.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Genk on Stage '07 - Zondag

                      Allemaal bedankt voor de reacties!!
                      Inderdaad er zit veel rood in de 1e 2 foto's, heb er dan ook al wat uitgehaald, maar wou er niet teveel uithalen om geen lijken er van te maken

                      Ik had inderdaad een fotopas en de afspraak was dan ook de 1e 3 nummers.
                      Dat is vaker het geval bij bekendere namen.
                      Groeten
                      StijnDeGrauwe.be

                      Comment

                      Working...
                      X