Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graspop Metal Meeting 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graspop Metal Meeting 2007

    jammergenoeg geen fotopas voor graspop.
    Dan maar nog eens de S3 vanonder het stof gehaald en de 12x zoom zijn ding laten doen. Het was even wennen met de handeling en zo'n klein, licht ding is verdomd moeilijk stil te houden op volle zoom!

    Hier toch 3 beeldjes die in mijn ogen 'redelijk' zijn.
    Ze zijn niet super maar wou ze toch even delen met jullie. Laat gerust weten wat je er van vind.


    Within Temptation


    Epica



    Chris Cornell

    Ik weet dat de eerste 2 iets teveel gedenoised zijn maar heb neat Image nog niet onder de knie en dan maar automatisch zijn ding laten doen en ze zien er toch beter uit zo, dan met de grote hoeveelheid ruis die er in zaten.
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: Graspop Metal Meeting 2007

    Hey Jonez,

    Ja je ziet gewoon dat ze van een compactje komen, er ontbreek gewoon wat scherpte voor de rest Had er graag bijgeweest maar het was dus helaas niet zo. Volgend jaar beter
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

    Comment


    • #3
      Re: Graspop Metal Meeting 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
      er ontbreek gewoon wat scherpte

      Ja, maar met mijn Sigma 50-150 f/2.8 ontbrak er ook scherpte. Deze is nu binnen voor controle. Hopelijk is het zo dat hij niet helemaal op scherp stond.
      Alvast bedankt voor de reactie.
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Graspop Metal Meeting 2007

        'k moet jan bijtreden in z'n reactie, jonez.
        er ontbreekt idd scherpte en contrast...
        maar langs de andere kant vind ik het wel schitterend dat je vanuit het publiek zulke 'portretjes' kunnen maken hebt.

        'k had wel een fotopas trouwens (binnenkort zijn de fotokes online op m'n site en op de graspopsite).
        'k was diegene met z'n krullenbol en geel-groen Soulfly shirt die soms in de frontstage stond )
        www.peterdejongh.be

        Comment


        • #5
          Re: Graspop Metal Meeting 2007

          da max. Ik was toch wel wa jaloers op de mannen in de frontstage.
          Waarvoor trok jij foto's?
          WWW.JOPIX.BE
          Just one click away...

          Comment


          • #6
            Re: Graspop Metal Meeting 2007

            Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
            da max. Ik was toch wel wa jaloers op de mannen in de frontstage.
            Waarvoor trok jij foto's?
            ik heb 3 dagen fotokes mogen maken voor de Graspop organisatie zelve...

            'k heb voor m'n eindwerk op school (academie fotokunst) een presentatie gemaakt rond concertfotografie en ben geslaagd met grote onderscheiding... 't begint z'n vruchten af te werpen...
            ('k weet het... eigen stoef stinkt, maar ik ben wel bijzonder tevreden met m'n juryverslag over m'n eindwerk)
            www.peterdejongh.be

            Comment

            Working...
            X