Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E10 goes Disney - Paris

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • E10 goes Disney - Paris

    Hallo,

    Ik vertrek binnenkort voor enkele dagen
    naar Disneyland - Paris ............ fototime !

    Enige tips ,wat betreft instellingen toestel, voor het fotograferen van nachtopnames als de Disney Electric parade en daaropvolgend vuurwerk, rekening houdend met het ongemak van werken met een statief in die drukte.

    Thanks voor enige reactie.


    Groeten.


    Christophe


  • #2
    Hey,

    Denk niet dat er zoiets is als "juiste of aangewezen instellingen.Mijn ervaring met camera's bij weinig licht is dat je gewoon ff moet proberen ter plaatse.
    Soms is een niet voorziene factor de reden dat je met "aangewezen instellingen" een reeks slechte foto's hebt.

    Als je de kans ziet, zou ik zonder staitef proberren te werken op zo een drukke plaats.
    Gewoon proberen ergens tegen op te leunen en zo je foto's te nemen. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
    Heb een aantal nachtfoto's gemaakt zonder statief op mijn site staan. Eventueel kan je daar eens kijken.
    Meestal een belichting van 1 sec en centerweighted metering gebruikt voor deze foto's.


    Groetjes,

    Jurgen
    http://users.pandora.be/CoolPix950/

    Hallo,

    Ik vertrek binnenkort voor enkele dagen
    naar Disneyland - Paris ............ fototime !

    Enige tips ,wat betreft instellingen toestel, voor het fotograferen van nachtopnames als de Disney Electric parade en daaropvolgend vuurwerk, rekening houdend met het ongemak van werken met een statief in die drukte.

    Thanks voor enige reactie.


    Groeten.


    Christophe


    Greetz,

    Comment

    Working...
    X