Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concertfoto

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concertfoto



    Mijn nieuw toestelletje toch kunnen binnensmokkelen op het concert van Genesis en mijn allereerste podiumfoto's gemaakt. Wat vinden jullie ervan?

  • #2
    Re: Concertfoto

    Rap naar fotodiscussie !!!!!!!

    Comment


    • #3
      Re: Concertfoto

      Soms stel je je toch vragen bij de geposte foto's in "SHOWCASE".
      Bij deze dus.

      Comment


      • #4
        Re: Concertfoto

        Ik volg mijn voorgangers.
        De foto is wat flets, niet scherp en van de artiesten is geen spoor te bekennen.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

        Comment


        • #5
          Re: Concertfoto

          Bedankt voor het posten van deze foto, tijdens elk concert/optreden dat ik bijwoon erger ik me aan de mensen die vanuit het publiek met hun compactje foto's proberen te nemen.
          Ik heb me al dikwijls afgevraagd wat het resultaat is van de foto's die genomen worden van tussen het volk met een toestel dat hiervoor toch wat te kort komt en dan meestal nog gaat flitsen.

          Deze foto bevestigd wat ik ervan verwachtte, ik volg dan ook mijn voorgangers.

          Nu ik begrijp wel dat jij waarschijnlijk blij bent met je aandenken maar je zal zelf ook wel moeten toegeven dat er nietveel meer tezien is als een mensen massa en wat bewogen lichten.
          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
          like.no.other

          Comment


          • #6
            Re: Concertfoto

            me don't like...

            Reden: zie voorgaande posts
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

            Comment


            • #7
              Re: Concertfoto

              amai, zen ik content met mijn TZ1 compactje, die doet het heel wat beter dan hierboven,
              eneuh... die flits niet, allez ik zeg hem toch dat het niet mag

              on topic: dit lijkt uit een gsm ofzo te komen, en dan nog

              Comment


              • #8
                Re: Concertfoto

                moesten de schermen nu nog eens duidelijk zijn.
                Ik heb vorig weekend op graspop ook zo'n foto genomen met mijn compactje.
                Verre van een perfect plaatje maar toch nog duidelijker dan bovenstaand beeld. die foto staat hier
                WWW.JOPIX.BE
                Just one click away...

                Comment


                • #9
                  Re: Concertfoto

                  tjongejongejonge ...
                  met welke reden plaats je die NIET in fotodiscussie?

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #10
                    Re: Concertfoto

                    hierbij sluit ik mij aan bij Johan,ik ben ook zeer tevreden over mijn TZ 1.
                    en de TZ 1 doet zijn werk veel beter dan hierboven.en tis nie omdat je in het publiek staat dat je geen goe foto's kan maken.

                    Groetjes,
                    Robert
                    Panasonic TZ 7 - FZ 35
                    Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

                    Comment


                    • #11
                      Re: Concertfoto

                      Lap, ik kan op zoek naar een andere nickname.

                      On topic: dit is dé post van het jaar! Alles wat je op een concert niet moet/mag doen, is in dit ene beeld verzameld! Congrats!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Concertfoto

                        Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
                        De foto is wat flets, niet scherp en van de artiesten is geen spoor te bekennen.
                        En hiermee is ongeveer alles inhoudelijk gezegd. Vergelijk je foto's eens met de meeste foto's hier in de showcase en dan zie je waarschijnlijk het verschil wel.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Concertfoto

                          Niet de moed opgeven bokkie, blijven posten maar inderdaad beter in fotodiscussie (voorlopig althans)
                          Groeten Sensor

                          Comment


                          • #14
                            Re: Concertfoto

                            Misschien al eens proberen om je toestel volgende keer recht te houden... voor de rest: pure crap!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Concertfoto

                              Je 2e post op BD waarvan je eerste er ook 1 in showcase was die werkelijk op niets sloeg.

                              Lees je eingelijk nog wel na je post wat er voor reacties komen op je foto's?

                              Alle2 absoluut niet showcase waardig

                              Trek eens een normale foto en post die in discussie.


                              Greetz rich
                              D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                              Comment

                              Working...
                              X