Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Taalprobleem

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Taalprobleem

    Gezien er blijkbaar meer actions en plugins in het engels te vinden zijn op het net ben ik geneigd om de engelstalige PS op de pc te zetten. Onder de nederlandse PS zit je telkens met het probleem van engelstalige benamingen in de "actions" die dus niet werken.
    Wie heeft dit probleem ook al ondervonden en wat doe je eraan, heb al gepoogd de benamingen van de engelstalige om te zetten naar nederlands inde actions maar bij sommige lukt dan de action ook nog niet.
    D7000 + 28 tot 400mm

  • #2
    Ik wist niet eens dat er een Nederlandse versie van Photoshop was!
    <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

    Comment


    • #3
      Sorry dat ik je niet kan helpen, maar ik werk al jaren met Engelse software en daar zijn niets dan voordelen aan. Dus als ik U was , niet twijfelen en installeer de Engelse versie.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Heb de nederlandse verwijdert en de engelse opgezet, maarrrrrrr nu heb ik de "actons" in het nederlands en al de rest in het engels.
        Had nochtans alles opgekuisd (ook het register) maar na instal weer hetzelfde probleem dus er blijft toch nog iets achter. Op zich eigenlijk geen probleem maar van de "actions "uit de nederlandse had ik de "slagschaduwkader" weggedaan. Kan er iemand de file "Frames.atn" van de engelse versie PS 7.0 op een of andere manier eens doorsturen.(is ong 48 Kb groot)
        D7000 + 28 tot 400mm

        Comment

        Working...
        X